Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bytta dem ut Suso så tidlig? Pga skade?

 

Grattis med seier ja :) På tide Liverpool kommer seg høyere opp gitt.

 

Lite som tyder på at det var skade, virket som et taktisk grep. Litt rart, men det fungerte bra i 2. omgang.

 

Edit: BR on Suso: "I just felt the organisation wasn't working. I used my intuition and did what I thought was right for the team."

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Edit: BR on Suso: "I just felt the organisation wasn't working. I used my intuition and did what I thought was right for the team."

Über.

 

Henderson var god idag, hørte kommentatorene snakket om at Henderson vistnok har fått positive tilbakemedlinger fra BR mens Downing har fått beskjed om at han forsvinner i Januar. All for it.

 

Skulle ønske vi hadde Suarez. Fyren er helt rå om dagen. Lett PLs beste spiss. Med god margin!

Toppen av kransekaka er hvordan Suarez har forbedret seg mentalt de siste kampene. Minimalt med usporsligheter og spyfaktor. Om det kommer til å vare er en ting. Men keep it up.

Mannen jobber intenst og er oppriktlig glad i sporten fotball(mer om jeg kan si om Balotelli imo). Top scorer in the league!

Lenke til kommentar

Tja, kampforløpet har jeg en viss anelse om hvorden det blir. Wigan kommer til å dominere midtbanen mer enn jeg liker.

 

Så får vi nå se.

 

Herlig å ta feil, men førsteomgangen var ikke bra i det hele tatt. Og publikummet på Anfeild har nesten blitt verre enn Lerkendal. Det er jo så stilt på tribunene at det er flaut.

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt var jeg også veldig glad for å se Hendo i aksjon. Er noe jeg liker veldig godt med den gutten. Han gir på en måte aldri opp og du ser det på han at han ønsker seg en fremtid i klubben, og det har han med tanke på alderen og formen hans som blir bedre og bedre. Snutt fra innsatsen hans mot Wigan i går.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...