Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carragher og Gerrard er det forståelig at tjener cash. De er på lange kontrakter, og er de største "ambassadørene" til klubben.

 

Cole og Downing er bare helt latterlig, spesielt Cole. Hvordan iHodge presterte å gi han den lønna er for meg uforståelig..

Rent sportslig forsvarer nok ikke Carra den lønnn han har, men om han signerer ny kontrakt, forventer jeg at lønnen iallefall blir halvert.

Lenke til kommentar

Det viser vel bare hvor mye som var feil i klubben før FSG tok over. Ikke at FSG har gjort alt perfekt, men de begynner omsider å få sving på sakene. Problemet med spillere som Cole og Downing er at de pdd ikke har noen reell markedsverdi, siden ingen andre klubber ønsker å kjøpe dem. Lønningene deres er også så høye at en bunnklubb som kunne vært interessert ikke er i nærheten av å kunne tilby en tilsvarende lønn..

Lenke til kommentar

Jepp, er en ganske bevisst strategi nå at vi ikke skal gi overdrevne lønninger til spillere. Om det vil lønne (hehe) seg sportslig, gjenstår å se. Noen ganger må man bite i det sure eplet, som jeg f.eks håper vi gjør med Sterling hvis han har høye lønnskrav. :)

 

Sålenge lønningene hos toppklubbene er latterlig høye vil de beste spillerne alltid ønske seg høye lønninger. Hvis vi har ambisjoner om å nå toppen igjen må vi betale høy lønn til gode spillere, ellers vil spillerne bare forsvinne etterhvert som de når et toppnivå. At Sterling krever høy lønn når han spiller fast på førstelaget er vel bare naturlig, selv om han bare er en 17-åring. Vi bør nok bare tenke oss litt om før vi gir en spiller svært høy lønn så vi unngår slike fadeser som vi gjorde med Cole og Carragher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...