Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Torres er velkommen "hjem" om han selv ønsker det. Denne gangen. Alle har lov å drite seg ut og angre det etterpå.

 

Når det gjelder Benitez må han gjerne ta Chelsea-jobben for min del. Han får sparken innen 12 mnd uansett.

 

Chelsea er en tulleklubb som burde blitt utesperret fra alt som har med fotball å gjøre til de kvittet seg med de evneveike tullingne som styrer sjappa. Til og med City fremstår som mer sympatiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår dette hatet mot Torres. Han var fantastisk for oss i flere sesonger og vi tjente massevis på ham da han ble solgt.

 

Når det gjelder Benitez tror jeg nok fortsatt at mange supportere ikke helt har innsett hvor bra han gjorde det for oss under svært vanskelige forhold. Skulle ønske han kom tilbake til Liverpool, og tror vel det er det han egentlig vil. Tror det er dumt av ham å gå til chelsea slik som den klubben styres.

Lenke til kommentar

Nå må vi huske på at det ikke bare var Torres som svikta Liverpool, men også motsatt.

 

På hvilken måte? Jeg vet den dag i dag ikke hvorfor Torres snudde 180 og gikk med halen mellom beina når han bare noen uker tidligere lovte å bli værende i lang tid. Hva var det som så drastisk forandret hans synspunkt på Liverpool? Nye eiere var på plass, som var fast bestemt på å ta tilbake Liverpool til toppen. Kongen Dalglish var manager, og vi hadde forsterket stallen iform av klasse ved å kjøpe Suarez. Hva forventet Torres egentlig? Mer penger? Flere spillere? Ingenting henger på greip, og det er ikke uten grunn han blir buet på hver eneste gang han har besøkt Anfield. Så jeg spør igjen, på hvilken måte svikta Liverpool han?

Lenke til kommentar

Ja, du har rett i det du sier. Jeg tenkte ikke helt når jeg skrev det jeg skrev. Men tenkte litt på at han var en del år i klubben og det kom hele tiden lovnader om trofeer og lignende. Du har rett når du sier at han burde gitt det en sjanse til når det var nye eiere på plass. Det jeg synes er det verste er at han kommer helt i slutten av januar, som er et ræva transfervindu, og ber om å dra. Han kunne ihvertfall tatt det i sommerferien.

Lenke til kommentar
Sky Sports News ‏@SkySportsNews

Sky sources: Rafael Benitez to be appointed Chelsea manager. #SSN

 

Hadde han tatt over Villa så hadde jeg ønsket han lykke til, men Chelsea? Neppe.

Spent å se motagelsen på Anfield. Håper de tar han godt imot. :)

 

Det er offisielt nå, så da får vel den respekten bare være borte.

Klander ikke Rafa for å ta jobben. Men ønsker han ikke lykke til heller. Satser på at det blir kortvarig.

Lenke til kommentar

Trodde ikke Rafa skulle hoppe på den gitt. Jaja, får vel ha lykke til da! Han er vel innstilt på at det kan bli kortvarig.

 

Katastrofal avgjørelse å sparke Di Matteo spør du meg. Har de glemt hva han fikk til for ikke så altfor lenge siden? Folka bak pengene har tydeligvis korttidshukommelse..

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke at Rafael går til Chelsea. Har så utrolig respekt ovenfor Benitez, men jeg klarer ikke fortsette å respektere han, som den herlige fyren og manageren han er, om han stikker til Chelsea.

 

EDIT: Og der var det gjort.

 

Respekten min for Benitez er uforandret. Skjønner godt at han velger å ta muligheten når han får den i en stor klubb som Chelsea (desverre) er, når han har hatt pause i nærmere to år. Om det er det rette stedet for han å fortsette, er jeg mer usikker på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå blir neppe Rafa Liverpool manager igjen, så da kan den legges død. Vil hverken ha Torres eller Rafa tilbake igjen. Spesielt sistnevnte. Hadde Torres kommet og begynt å putte, ville det vært vanskelig å ikke falle pladask slik vi alle gjorde en gang i tiden. Nå, etter han dro fra klubben etter å ha sagt at han skulle bli, og det var ingen klubber han ville spille for i England bortsett fra LFC så føler jeg likegyldighet ovenfor mannen. Hatet han en god stund etter han gikk, men det gikk over etterhvert. Gir fullstendig blanke nå. Verste av alt var at han gikk det vinduet der, og til en rival. Det er vanskelig å tilgi, og slik burde det være. Selv om ting tyder på at mange supportere ikke er så krasse lengre i spillere som går imellom rivaler slik det kanskje var før.

 

Blir interessant å se om Rafa får Torres til å putte slik han gjorde hos oss. Eller om han aldri vil nå det nivået igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...