Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er pressekonferanse (pre-Wigan) klokka ett nå, så får vel høre det om det er noe annet, vil jeg isåfall tro.

 

For what it's worth:

Brendan Rodgers var klar i sin tale i forbindelse med at Luis Suarez i dag har blitt linket til Manchester City i tabloidpressen. - Han blir her, slo Liverpool-manageren kategorisk fast.
http://www.liverpool...s-blir-her.aspx Endret av JR Ewing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si hva du vil om Dzeko. Han er ikke kun en målscorer, men et dyktig oppspillspunkt med gode ferdigheter spesielt mtp. styrke og avslutninger. Vil egentlig si at han er en lik spiller som Huntelaar. Dog går Huntelaar på billigsalg og er nesten en like god spiller, om ikke bedre, i mine øyne.

Lenke til kommentar

Si hva du vil om Dzeko. Han er ikke kun en målscorer, men et dyktig oppspillspunkt med gode ferdigheter spesielt mtp. styrke og avslutninger. Vil egentlig si at han er en lik spiller som Huntelaar. Dog går Huntelaar på billigsalg og er nesten en like god spiller, om ikke bedre, i mine øyne.

Ryktene om Huntelaar var med at vi henta han. Så vi har han og Suarez. Om det hadde blitt Dzeko, hadde det blitt uten Suarez.. Vi har for lite med spillere som kan gjøre det utrolige med ballen i beina slik som Suarez gjør det, om han drar.

 

EDIT: Slurv...

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...