Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stod jo ikke akkurat på penga da. Er jo bare å se på hva andre spillere i Liverpool tjener.

Sterling var rett og slett ikke verdt det han/agent forlangte.

Suarez hadde jo en barndomsdrøm om å spille for Barcelona, samt at han hadde familie der?

Legg til bitingen som til syvende og sist ikke ga Liverpool mye valg.

Vil du seriøst ha spillere i klubben som KUN er der for pengene? Det vil ikke jeg og det vil ikke Klopp heller.

Og mener du virkelig at milliardærlaget i blått fra Manchester som for øvrig ble kjørt over av Liverpool er såååå mye bedre enn Liverpool?

Eller hva med det andre milliardærlaget i blått fra London som ligger bak Liverpool på tabellen?

Penger er mye ja, men ikke alt. Bare se på hvilke lag som ligger på 1. og 2. plass.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Det er forskjell på å ha en rik eier og det å slenge rundt seg med penger da.

Eierene til Liverpool er rike og under Rodgers så slengte de dessverre rundt seg med penger.

Men heldigvis stoppet de det før det er for sent.

Jeg syns FSG er gode eiere jeg. Og vi kan ikke skylde på de at spillere som Sterling og Suarez forlot klubben.

Vi kan heller ikke skylde på eierene for at f.eks Sanchez ikke kom til Liverpool, for pengene var jo der.

Syns klubben drives på en fornuftig måte, hvor alle inntektene går rett tilbake til klubben til å kunne handle spillere for.

Tror heller ikke at Klopp får et spesifikt budsjett til sommeren. Han kommer til å få de midlene han trenger for å skaffe seg de spillerene han vil ha som vil spille for klubben.

Liverpool er fortsatt ikke helt tipp, topp, men eierene er jo ikke blinde. De har jo sett den massive forandringen som har skjedd i klubben med akkurat samme tropp som ved sesongstart. Noe som vil gjøre dem litt mer velvillige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...