Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jordan Henderson måtte ut til pause i kveldens kamp mot Borussia Dortmund, og har pådratt seg en kneskade.

 

Jürgen Klopp omtalte det som et skår i gleden, og meddelte at det ikke ser bra ut for Liverpools kaptein.

 

– Han vil ha en skann i morgen, fortalte manageren til BT Sport etter kampen.

 

 

Ute resten av sesongen?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Hva tenker dere om sommerens overgangsvindu?

 

Noen forsterkninger trengs, det er det ikke tvil om, men vil ikke at Liverpool skal hente for mange heller. Tror kontinutet er viktig. Nå er det egentlig jævlig bra at Kopp kom midtveis i sesongen, så han har fått prøvd ut spillerne ordntlig.

 

Nå kommer jo to spillere inn allerede, Matip (stopper) og Grujic (ung box-til-box midtbanespiller).

 

Sånn ellers tenker jeg at fire spillere inn utover det er nok; en venstreback, et midtbaneanker, en topp ving og en keeper. Nå er det jo litt avhengig av hvem som eventuelt selges, om for eksempel Sturridge drar, så må jo nesten en spiss komme inn. Så er det jo også litt i forhold til hvem som er tilgjengelig også, har man mulighet til å signe et jævlig god spiller, så må man kanskje vurdere det da, men akkuruat 10"ere er det jo en del av allerede.

 

Nå kommer Markovic tilbake (som kan bli spennende), og forhåpentligvis så finner Ings og Gomez veien tilbake etter skader.

 

Følgende spillere bør selges; Toure (fin backup, men er nok av de på stopperplass), Lucas, Allen, Benteke, Enrique, Balotelli, Ilori, Luis Alberto og diverse ungutter som er blitt litt gammel uten å egentlig helt slå igjennom.

Lenke til kommentar

De du nevner pluss en spiss og en sentral og midtbanespiller og to som er bedre enn alt stallfyllet vi har på midten.

Så tilsammen 4 midtbanespillere inn?

 

Har selv tro på Can og Henderson. Om Grujic er sånn noenlunde, og med en spiller ekstra inn, så tror jeg det er ganske greit. Har jo Milner og en og annen akademispiller også.

 

Er i hvert fall i mot å kjøpe inn stallfyll, kjøp inn klasse, og kun det.

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Allen er en grei rotasjonsspiller å ha i stallen. Hvis han er fornøyd med den tilværelsen så må han gjerne bli.

 

De posisjonene som skriker mest, etter min mening, er venstreback og keeper. Mignolet er alt for ustabil. Har han dagen er han meget god, men det er dessverre for lenge mellom hver gang han har det. Samtidig hadde han faktisk flest clean sheets i kalenderåret 2015 i Premier League. Jeg håper han kan ta steget opp dersom han får en reell konkurrent. Verken Ward eller Bogdan er konkurrenter, og sistnevnte tror jeg ikke er i klubben etter sommeren.

 

Moreno er en spiller jeg egentlig liker godt, både på og av banen. Dessverre for svak defensivt og gjør noen blundere offensivt til tider. Redder seg mye på den enorme farta han har inne. Det skal sies at han har tatt steg denne sesongen og han er enda rimelig ung, selv om han er over "talent-alderen". En bedre venstreback trengs uansett, og forhåpentligvis pusher en benketilværelse Moreno til nye høyder.

 

På midten er jeg litt usikker. Jeg har troa på at Can-Hendo kan bli et fantastisk bra team. Samtidig er de ikke egentlig defensive nok, da begge liker å pushe fremover på banen. Ideelt tror jeg en treer på midten er ideelt hvis vi skal fortsette å spille med Can-Hendo. Trenger da et beist av et anker som også kan strø pasninger, mens Can og Hendo tar hver sin indreløper-rolle.

 

Fremover avhenger mye av hva som skjer med nåværende spillere. Benteke tror jeg forsvinner. Da sitter vi igjen med Ings og Origi. Sturridge regner jeg nesten ikke med en gang, da han spiller 8-10 kamper på en sesong... Trenger muligens en spiss? Er spent på å se Ings igjen, og håper han kommer seg i bra form igjen etter skaden. 10-ere mangler vi ikke på, i både Coutinho, Firmino og Lallana. Disse tre kan også spille sammen uten en typisk spiss, da alle tre kan score mål.

 

Spent på å se hva Klopp gjør i sommer.

Lenke til kommentar

Selv om vi skulle selge Benteke så ser jeg ikke noe poeng i å kjøpe en spiss. Selv om en ikke regner med Sturridge, så har vi Origi og Ings. Samtidig så kan også Firmino spille på topp.

Jeg vil påstå det er slutt på rene spisser. Kjøper vi noen så bør han kunne spille i alle 3 posisjonene der fremme, slik som nettopp Ings, Origi og Firmino kan.

 

Så en veldig god venstreback. Og da mener jeg veldig god, ikke bare marginalt bedre enn Moreno, en skikkelig god keeper og en defensive midtbanespiller.

Det er vel posisjonene jeg mener bør prioriteres. Men det er klart, hvis gode spillere i andre posisjoner ønsker å spille for Liverpool og er en god deal, så kan de jo vurderes.

For selv om vi kanskje ikke nødvendigvis trenger han, så syns jeg f.eks at om vi kan få Götze til £20m eller billigere så bør han vurderes i det minste.

 

Vi må ikke glemme at vi allerede har signert Matip og Grujic. Så å selge en del av disse som er på utlån bør også prioriteres.

Klopp ser ut til å ha blitt imponert av de Souza når han var tilbake på Melwood og trente mellom utlånene. Blir spennende å se om han får arbeidstillatelse og om han kan bli enda en brasiliansk knallspiller for Liverpool.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...