Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker folk om Utd vs. City kampen. Vinne kampen, og hjelpe Liverpool mot PL tittel, eller at city tar 3 poeng?

 

Har ikke lyst at pool vinner PL noen gang i nærmeste fremtid.

Håper selvfølgelig at United vinner den kampen, men at City fortsatt vinner ligaen. Så det jeg håper aller mest på er at Liverpool snubler litt. Det hadde også vært deilig om Liverpool fikk kjenne på den kjipe følelsen av å tape ligaen på målforskjell. 

 

Jeg blir å hate det hvis Liverpool vinner ligaen, men jeg vil aldri ønske at United skal tape.

Lenke til kommentar

Vinne kampen og håpe at Liverpool snubler selvfølgelig.

 

Kommer aldri til å sitte å håpe på at United ikke vinner en kamp, spesielt når det er mot en erkerival. Nesten en slags vinn-vinn, for vi kan snyte en av rivalene for ligagull uansett utfall.

 

Dessuten bør vi vinne for å holde liv i håpet om CL.

Lenke til kommentar

Topp fire røyk nok der. 

 

Verste siden vi tapte 0-4 mot MK Dons under Van Gaal. 

 

Har ikke stort flere ord nå, annet enn at jeg vet Solskjær ikke aksepterer middelmådighet og hadde helt rett på pressekonferansen før kampen - at her er det flere spillere som må gå i seg selv og tenke på klubben fremfor seg selv.

 

Gir i det minste enda en pekepinn på hvilke spillere som absolutt ikke skal satses på neste sesong. 

Lenke til kommentar

OGS har dratt spillerne ned på Molde-nivå.

 

Kunne ventet med å gi OGS kontrakt til etter City-kampen ♡

 

Ja. Det skjedde for tidlig.
 

 

Dette er igjen spillere som ikke gidder å jobbe for penga. Late bortskjemte drittunger

 

Det er planen som ikke fungerer, laget hang ikke i hop. Spillerne prøver nok, men de er ikke riktig drillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...