Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjalp ikke gitt.

 

Litt skadenytt før vi tar i mot Barcelona i morgen. De som manglet på trening i dag var: Matic, Herrera, Bailly og Valencia. Da kan det fort bli Fred og McTominay igjen.

 

Rashford var altså tilbake, men trente uten ball. Det var også Sanchez, etter å ha vært skadet helt siden 2. mars. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Var forberedt på det nå, men for noen uker siden hadde jeg aldri sett for meg at han ikke kom til å skrive under på ny kontrakt med oss. Nå ser det ut til at vi mister tre av våre aller beste og viktigste spillere.

 

Herrera gratis til PSG da United har rotet det til i forhandlingene med en som elsker klubben vår...

 

Pogba til Real Madrid

- Zidane vil ha han, og har åpent flørtet med Pogba

- Pogba har åpent flørtet tilbake

- Zidane krevde å få mye penger til overganger om han skulle ta over Real Madrid igjen, og fikk det innvilget da Perez har innsett hvor stort tap Ronaldo var

- Real Madrid har ikke kjøpt en spesielt dyr spiller siden James Rodriguez i 2014

- Må/bør erstatte Modric når/om han drar i sommer

- Pogba er en av verdens beste midtbanedpillere, og ønsker å vinne de største troféer, noe han sannsynligvis ikke vil gjøre i Manchester United, spesielt ikke om vi ryker ut av CL nå og havner utenfor topp 4

 

De Gea til PSG

- Er, som Herrera, på utgående kontrakt, men har ett år igjen. Vi risikerer å miste han gratis sommeren 2020, og United ønsker ikke å gi han lønnen han krever

- Herrera, en av De Geas bestekompiser, skal til samme klubben

- PSG trenger ny verdensklassekeeper da Buffon er for gammel

- og vi vet alle at de har råd

 

Er ihvertfall det jeg forbereder meg på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Eneste som gjør meg trist er De Gea. Herrera er klubben sin feil at han forlater når de venter såpass lenge før de jobber med kontrakten hans, Pogba virker som en klyse som aldri kommer til å bli fornøyd, De Gea er et massivt tap. 

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Resultatet = dumt, og et litt unødvendig mål å slippe inn.

 

Prestasjonen = veldig bra. Optimistisk før returoppgjøret, selv om det blir utrolig vanskelig å møte de borte. Laget viser uansett at det er kvalitet nok til at vi kan slå Barcelona uten enorme mengder flaks. Vi må bare gjøre det bedre i siste tredel.

 

Etter selvmålet er vi stort sett det beste laget, i hvert fall de siste 20 i førsteomgang og omtrent hele andreomgangen. Dalot burde scoret og ellers kommer vi ikke helt til de store sjansene, men er nære mange ganger.

 

Presser dem til å gjøre mye feil, og slipper de til veldig få sjanser. De hadde totalt tre skudd på mål, men De Gea måtte egentlig bare gjøre én redning i kampen (Coutinho). Det er bra mot Barcelona, og må vel være sjeldent lite? Messi ble også stort sett holdt i sjakk, og Smalling vant vel omtrent alle duellene med Suarez. Ble frustrert til slutt Suarez, da han dreit seg ut igjen med filming.

 

Fred spilte sin beste kamp for oss, Uniteds beste i kveld. Var overalt i andreomgang! McTominay også god. Må ikke glemme at vi manglet både Matic og Herrera. Eneste spiller jeg er misfornøyd med i kveld var Young, som har en del feilpasninger. Har litt vanskelige forhold på sida si og blir ofte alene, men var dårlig også mot Wolves.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...