Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser at avstanden fra våre beste til nest beste ikke er så kort som den burde være.

 

Synes ikke det var elendig, men litt for slapt. Midtbanen det mest skuffende. Lite minutter i beina på de tre der, men likevel for slett innsats og ikke god nok pressing eller avgjørelser når vi vinner ball.

 

Solskjær så ikke spesielt fornøyd ut.

Lenke til kommentar

Bra vi er videre, men dette var en forferdelig dårlig kamp. Det som skremmer meg er at dette er spillerne som skal utfordre førstelagsspillerne og de som skal steppe inn ved karantener og skader. Får håpe denne kampen viser hvor tydelig det er med forsterkninger og at noe gjøres nå alt i januar.

 

Pereira har ikke vist noe som tyder på at han er verdt å satse videre på. Selg ham med en klausul om tilbakekjøp.

Fred må seriøst brette opp armene og vise hva som bor i ham snart. Fremstår som en kjempeflopp.

Dalot vår neste HB. Han trenger helt klart langt mer enn denne sesongen om det skal skje. En HB må kjøpes inn.

Lukaku får seg et mål, men spesielt god var han ikke.

Sanchez. Vil noen kjøpe ham, ja så selg ham nå i januar.

Mctominay hva tilfører han dette laget?

 

Så elendig som de fremstod i dag der ikke en eneste spiller griper sjansen de får er svært bekymringsverdig. Slike kamper er en glimrende mulighet til å spille seg nærmere førstelaget.

 

Men vi vant og vi er videre, som jo var det viktigste i dag.

Endret av ProphetSe7en
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mtp. hva Sanchez skal være, var dette en svært dårlig kamp. Det var tross alt mot et av de dårligste lagene i Championship. Kan virkelig ikke se for meg hvordan han skal ha noen plass i en vanlig startelver, og da blir egentlig spørsmålet hvordan klubben blir kvitt han. For med den lønnen blir det til og med svært vanskelig å gi han bort. Her må klubben ta et stort økonomisk tap uansett hva som skjer.

 

Svært dårlig kamp av de fleste spillere, men synes ikke Chong gjorde det noe dårlig. Det ble med en gang mer spill på høyresiden når han kom inn, så håper vi kan se mer av han.

Endret av Irrasjonell
Lenke til kommentar

Mtp. hva Sanchez skal være, var dette en svært dårlig kamp. Det var tross alt mot et av de dårligste lagene i Championship.

Han har vært skadet i flere måneder, og kommer fra nesten et år under en destruktiv manager, pluss at han sender en nydelig assist til Lukaku. Jeg synes det var positivt jeg, og tror fortsatt han har en del å bidra med under Solskjær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mtp. hva Sanchez skal være, var dette en svært dårlig kamp. Det var tross alt mot et av de dårligste lagene i Championship. Kan virkelig ikke se for meg hvordan han skal ha noen plass i en vanlig startelver, og da blir egentlig spørsmålet hvordan klubben blir kvitt han. For med den lønnen blir det til og med svært vanskelig å gi han bort. Her må klubben ta et stort økonomisk tap uansett hva som skjer.

 

Svært dårlig kamp av de fleste spillere, men synes ikke Chong gjorde det noe dårlig. Det ble med en gang mer spill på høyresiden når han kom inn, så håper vi kan se mer av han.

For meg er det ganske åpenbart at en skadefri Sanchez ville gjort det godt i for eksempel Solskjærs tre første kamper, hvor vi står høyt og får utrolig mye plass ute på kantene. Med mye hjelp fra en offensiv back. Det er en spillestil som passer Sanchez langt bedre.

 

Nå har han vært skadet lenge, og spilt ca. to halve kamper hvor han står med en fin assist i hver. Vært ok+ i begge kampene med vanskelige arbeidsforhold, uten at laget ellers har imponert. Trenger litt mer tid på å komme seg, synes ikke man skal dømme han nord og ned riktig enda.

Lenke til kommentar

Med mindre Sanchez selv jobber hardt for å forlate klubben, vil han også få flere sjanser. Men det dårlige spillet var der også den siste tiden i Arsenal, men kan jo håpe at det var fordi han ville bort.

 

Det er greit å miste ballen fordi han prøver å få noe til å skje, men jeg synes han alltid går seg fast i nesten identiske situasjoner. Hver gang han mister ballen føles det bare ut som en reprise av den forrige, og da blir det også enkelt å forsvare seg mot han.

 

Jeg kan uansett ikke se hvor han skal spille. I fjor ble han brukt på venstre ving, noe som bl.a. forstyrret Pogba, da de begge ender opp med å dekke de samme områdene, i motsetning til om Martial spiller. Å spille han der virker bare som om ingenting ble lært av den dårlige vårsesongen i fjor. Sentralt bør Rashford være første valget, og da er vel høyre ving det eneste alternativet, men det er vel ikke så mange som vil være uenige i at vi har vært best med Lingard på høyresiden de siste kampene? Dermed blir han for meg, uansett om han kan bli bedre eller ikke, et uforsvarlig dyrt alternativ på benken.

Lenke til kommentar

Skal vi ha noe ut av talentene (Martial, Dalot, Rashford etc) så er det faktisk avgjørende at de får spille. Hvis vi kjøper inn en bedre høyre- eller venstreback vil mest sannsynlig Dalot og Shaw falle gjennom og aldri få utviklet seg hos oss. Det er faktisk ikke slik at de blir å vokse seg gigantiske hvis vi har bedre spillere tilgjengelig som får spille stort sett hver kamp med unntak av småturneringer.

 

Stammen er spennende, men det trengs jo litt opprydding. Jeg er derimot ikke enige i at vi skal bytte ut alle, men heller hente det beste ut av de vi har - og forsterke hvor det faktisk ikke er kvalitet. Moro å se hvordan laget ser ut til å ha det gøy på banen for tiden, selv om at jeg tror at det blir veldig tøft mot topp 5. Spennende er det uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...