Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ny venstreback? Luke Shaw er bra nok, spør du meg. Angrepsspillere ser jeg ingen grunn til å handle, så lenge vi beholder de vi har.

 

Så kan man mene hva man vil om de spillerene vi har. Realiteten er vel at de færreste har fått utfyllt potensialet sitt under Mourinho, og har mer å gå på. Spesielt da Rashford, Martial, Sanchez og Lukaku.

Jeg synes virkelig ikke Shaw er en god nok back over tid. For mye skadeplaget, for begrenset offensivt. Sier ikke at han bør selges, det er fullt mulig å gi Shaw 30 starter/innhopp ila en sesong selv som andrevalg, men United bør ha en bedre spiller enn han der. 

 

Lukaku har jeg absolutt ingen tro på at skal spille fast for et topplag. 20 mål pr sesong fikser ikke det faktum at mannen ikke kan dempe en fotball (og når han klarer å dempe den så er den neste pasningen så dårlig at du faktisk bare må flire av det, jfr i går)

 

En må slutte å tenke i fastlåste roller. Sjå eksempelvis til Tottenham der dei 4 fremste omtrent rullerer på å vere ving, midt og spiss.

Joda, det kan du nok ha rett i. Men Kane skal stort sett være inne i boksen når legget kommer. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Skal bli artig å se om det går like bra når de møter et anstendig lag på banen og ikke de som kan rykke ned.

Da skal OGS få tommel opp av meg :)

 

Synes han fortjener en stor tommel opp allerede. Det er vel alt blitt nevnt her inne, men forsvaret vårt er ikke godt nok til å holde i mot for lag som City, PSG, Liverpool, Tottenham osv. En kan nesten ikke forvente at de skal utrette mirakler mot disse lagene. Klarer vi uavgjort mot Tottenham og er tilbake på vinnersporet igjen mot Brigton så skal vi være svært fornøyd. Skal klaffe godt for at ikke Bailley mister hodet i en av kampene mot topplagene, eller at Jones gjør en pasning til motspiller han ikke klarer å redde seg inn igjen fra. Slike ting er svært vanskelig å gradere seg mot om spillerne rett og slett ikke er god nok. 

 

Gleder meg utrolig mye til kampen mot Tottenham, det kommer til å bli utrolig spennende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal bli artig å se om det går like bra når de møter et anstendig lag på banen og ikke de som kan rykke ned.

Da skal OGS få tommel opp av meg :)

 

Synes han fortjener en tommel opp uavhengig av hvordan det skulle gå mot Spurs. Det vil ikke være noen krise å tape, idretten heter fortsatt fotball og ting blir ikke på magisk vis fikset over natta :)

 

Det er godt gjort å komme inn og vinne alle kampene i et tett juleprogram uavhengig av motstanden. Jeg ser ingen grunn til at Mourinho plutselig skulle ha vunnet fire kamper på rad med 14-3 i målforskjell og flott fotball, så her har Ole kommet inn og gjort alt riktig. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Da kan vi stryke Jardim og Rose fra listen over potensielle kandidater.

 

Litt bekymringsverdig om de ikke foretar seg noe frem mot sommeren og setter alt på vent for å se hvordan Ole gjør det. Da er vi plutselig i en situasjon hvor de gode alternativene er utilgjengelig.

 

Var det opp til meg hadde de fått på plass DOF nå og samtidig avklart hvem som skal ta over til sommeren. De kunne da hatt en klar plan over forsterkninger som er aktuelle og gjort flere fremstøt frem mot sommeren.

 

Håper virkelig ikke vi ender opp med Zidane.

Lenke til kommentar

Solskjær om januarvinduet:

 

– Klubben har en plan. Dette overgangsvinduet har trolig blitt planlagt siden i sommer og året før det. Det neste vinduet vil bli planlagt i god tid. Strukturen i klubben er fantastisk og jeg er sikker på at klubben har sine spillere de ønsker, men jeg er her for å jobbe med de jeg har her, men kan også komme med mine innspill, sier han.

 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/lukaku-og-sanchez-starter-pogba-er-tvilsom/

 

Han forteller også at Sanchez og Lukaku starter mot Reading. Pogba sliter med skade etter angrepet fra Shelvey, og hviles nok. Fellaini er kanskje tilbake, noe som vil bety at det kun er Rojo og Smalling som er skadet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...