Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte først og fremst på spillestil. Lukaku ville ikke passet inn i dagens spillestil for noen av de nevnte klubbene. 

 

Nå har ikke jeg sett fryktelig mange PSG kamper i League 1, men i CL har i alle fall Cavani et større arbeidsrom enn Lukaku har hatt i United. Både Cavani og Benzema oppfatter jeg som bedre teknisk enn Lukaku, og begge er langt bedre til å holde på ballen. Ang, Chelsea så har det vært litt rykter om Higuain.

Cavani er definitivt klasse, men er mer usikker på Benzema. Nå fungerer jo ingenting i Madrid om dagen, så blir vanskelig å dømme. Har vel uansett vanskelig å se for meg at Lukaku skulle gå til Real, selv om han nok er bedre enn Benzema.

 

Lukaku er kanskje ikke spesielt god til å holde på ballen i forhold til størrelsen, men er Cavani og Benzama virkelig  "klart bedre"? Er nok noen klubber blant annet i Italia som hadde vært interessert i Lukaku. Om han selges, så får vi nok det samme for ham som han kostet sånn ca.

 

No offence, men Real Madrid kommer neppe til å hente en annenrangs spiss eller en spiss som ikke beviselig er i god form. Om de henter spiss blir det nok noen av kaliber Mauro Icardi eller liknende.

Usikker på om det er klasseforskjell på Icardi og Lukaku. Litt vanskelig å vite hvor god Lukaku egentlig er, ettersom han han vært vanvittig god for Belgia, og samtidig blitt "misbrukt" under Mourinho på klubblaget. 

 

Enig. Skrev på generelt basis. Nå satser jo Real Madrid på å hente Hazard, og da tror jeg ikke de har råd til å hente Icardi i samme vinduet.

Eller Eriksen. De kan sikkert hente 2 klassespillere til sommeren. I alle fall om de selger en. 

 

 

Jeg har fortsatt troen på Lukaku, men det er helt klart mye kjekkere for alle med United i sitt hjerte å se Rashford herje på topp som førstevalg. Hvis Rashford skal dyrkes som spiss, så bør Lukaku selges. Altfor god til å være backup. 

 

 

Litt random stuff: 

 

KmaQVRD.jpg

 

 

 

 

Endret av Ibrahimovic
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på om det er klasseforskjell på Icardi og Lukaku. Litt vanskelig å vite hvor god Lukaku egentlig er, ettersom han han vært vanvittig god for Belgia, og samtidig blitt "misbrukt" under Mourinho på klubblaget.

Enig, vanskelig å vite hvor god han egentlig er. Så lenge det er usikkerhet er nok ikke Madrid interessert. Jeg tror personlig united trenger og kommer til å trenge Lukaku. Han er jo en god spiss.

 

Enig. Skrev på generelt basis. Nå satser jo Real Madrid på å hente Hazard, og da tror jeg ikke de har råd til å hente Icardi i samme vinduet.

Ja, Madrid liker å hente fra øverste hylle. Spørs om de får Hazard da, selv om de pleier å få som de vil.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Meg du vil ha svar fra?

 

Jeg sa forøvrig aldri at han er dårlig, men at han har begrensninger. Det er vel ganske åpenlyst at han ikke er en komplett spiller og at han har mangler.

Ja, set var til deg ja :)

Jeg tenkte mer på om du kunne analysere ham litt mer, sånn at vi får et innblikk i hva du tenker. Da blir det enklere for oss å svare deg skikkelig også :)

Lenke til kommentar

Solskjærs pressekonferanse nettopp:

 

- Fellaini er fortsatt skadet, og kommer til å være ute i 3-4 uker til

- Sanchez blir sannsynligvis klar til kampen i morgen, slo opp skaden mot Reading

- Rojo og Smalling har begynt å løpe igjen, tllbake snart

- Med Fellaini ute blir det nok ikke noe utlån av McTominay

- Forventer ingen særlig aktivitet i overgangsvinduet

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...