Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er det nå? 6 seire på rad?

 

veldig respektløst mot Solskjær at man ikke engang har snakket om fast arbeid etter sesongen for han. og samtidig leter etter forskjellige kandidater på andre nivå enn det høyeste.

 

og er klar over at jeg åpenbart ikke kan vinne en debatt mot den norske supporterklubben for Man United som sterkt ønsker at Solskjær skal fortsette. noe jeg forsåvidt også ønsker.

Jeg blir forvirra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lindelöf var strålende i dag igjen ja, måtte det fortsette.

 

Må nesten klype meg litt i armen for det som skjer nå, for det er en vanvittig snuoperasjon. Ikke lenge siden alt så virkelig ille ut, lett å glemme kanskje. Vi hadde 0 plussmål, åtte poeng bak Arsenal. Etter Ole kom har vi snudd det til 12 plussmål og har tatt de igjen på poeng.

 

Førsteomgangen i dag var også en taktisk fulltreffer, moro å se det.

Lenke til kommentar

Pogba etter Ole kom inn: 4 mål, 4 assists. På fem spilte kamper. Tenk at han satt så mye på benken under Mourinho og likevel er på vei til sin beste sesong noensinne når det gjelder målpoeng. 

 

Morsomt å se at folk som Graeme Souness FORTSATT kritiserer han så voldsomt, hver eneste gang. I dag presterte han å si "Pogba thinks he's a Pirlo, but he's not". Altså, nei, han er ikke Pirlo. Men han er ikke Lee Cattermole heller akkurat. Souness har fortsatt til gode å si en eneste ting positivt om Pogba, skjønner ikke at Sky fortsatt bruker han som pundit. Begynner å bli mer tragisk enn komisk nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk gøy å sjå eit United-lag som ønskjer å gå for sin måte å vinne kampen på, også når ein møter lag som Tottenham. OGS får mykje ros etter kveldens kamp, men vil tru det er fleire på trenarbenken som har hatt sitt å seie for den utviklinga ein har sett siste tida. Sjå reaksjonane etter målet, det ser ut som at det er fleire der som har eigarskap i måten det kjem på og det ser ut til at United har eit skikkeleg lag også på sidelinja. 

 

At det skulle bli seks av seks på OGS sine første kampar hadde eg ikkje trudd. Rekna med at det ville kome eit bananskal her eller der. Utruleg gledeleg at ein har unngått dei. Vil likevel ikkje seie at United er friskmelde. Ja, vi har tatt inn mange poeng på fleire lag (Spesielt Arsenal), men det er framleis mykje å jobbe med. Andreomgangen i dag viser at ein får trøbbel mot dei beste laga når dei verkeleg køyrer på og det vil truleg ta ein del tid, og kanskje også eit par nye spelarar for å kome heilt dit vi eigentleg ønskjer å vere. 

 

Håpar verkeleg at United kan halde fram no. Burnley og Brighton dei to neste i PL. Det bør jo i utgangspunktet vere seks poeng, og med Leicester og Fulham i dei to neste kan ein jo drøyme om 12 poeng til, men det skal noko heilt spesielt til om det skal klaffe. No får vi også cupmøtet med Arsenal innider og det blir også eit høginteressant oppgjer. Dei såg ikkje spesielt imponerande ut i går og spelar United som dei har vist på sitt beste i det siste så bør det kunne bli avansement også på bortebane mot Arsenal. 

Lenke til kommentar

Flere spillere som har vært glimrende etter Ole/Phelan kom inn. Rashford, Lindelöf, Herrera og Pogba er vel de som i mine øyne har hatt størst fremgang. I tillegg har Martial hatt noen gode kamper, men han er dessverre veldig ustabilt. DDG har igjen blitt seg selv med "umulige" redninger.

 

Det er fortsatt store svakheter i laget og det bør ryddes opp. Ser gjerne at de starter nå i Januar.

 

Rojo, Jones og Bailley kan selges nå med en gang og erstattes av en topp stopper,da er en godt på vei med en gang. Håper virkelig de jobber med overganger nå, både inn og ut.

 

Er utrolig stolt av laget. 6 seire på rad og en gleder seg til kamp igjen. Vi ble totalt overkjørt i 2 omgang, og spesielt fra 60 og ut var det ille. Virker som de ikke er godt nok trent til å holde en hel kamp, men gjerne ikke så rart så stillestående dette laget har vært i lang tid.

 

Lukaku var største skuffelsen i dag, viste ingen interesse når han kom inn. Tror han kan finne seg en ny klubb.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Rojo, Jones og Bailley kan selges nå med en gang og erstattes av en topp stopper,da er en godt på vei med en gang. Håper virkelig de jobber med overganger nå, både inn og ut.

_________________

 

Lukaku var største skuffelsen i dag, viste ingen interesse når han kom inn. Tror han kan finne seg en ny klubb.

Man selger ikke tre stoppere og henter én erstatter. Da sitter vi med tre stoppere totalt, og skader på  stoppere samtidig er langt i fra uvanlig. En stor tropp er viktig. Enig i at tiden virker over for Rojo, og Jones må gjerne gå videre han også. Bailly har jeg fortsatt troen på. 

 

Jeg irriterte meg i utgangspunktet over at Lukaku ikke la inn noe press på motstanderne i starten. Etterhvert ble det tydelig at han skulle spare energi som han kunne bruke på en kontring for å punktere kampen. Det fungerte ikke, men tanken er god når vi vil beholde balanse defensivt og forsvare ledelsen, men samtidig ønsker muligheten til å score. Han hadde scoret mål i de 3 siste kampene før kampen i dag og er nok ikke så dum å ha i troppen så lenge han er tilfreds med å starte mesteparten av kampene på benken. Han er også en annen type spiss enn Rashford og Martial, og det er viktig å ha flere strenger å spille på. 

 

Å begynne å kjøpe og selge spillere nå, uten at vi vet hvilke manager vi skal få og hvilke spillestil han vil bruke, er ikke særlig gjennomtenkt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mangler i innlegget mitt. Vil ha solgt to av de tre stopperen, trenger 4 stopper totalt så da kan to dra om en hentes inn.

 

I utgangspunktet bør kjøp avventes til ny manager er på plass, men det er så tydelig at det trengs en stopper i verdensklasse at det bør gjøres uansett. Vi linkes stadig til koulibaly, og med de kvaliteter han besitter burde det være et trygt kjøp uavhengig av hvem som kommer som manager.

 

Til dels enig angående Lukaku, forutsatt at han godtar å være andrevalg, men er ikke så sikker på at han er fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Lukaku har vært ganske god i det siste han. Scoret i de tre kampene han har spilt i siden Ole kom, før denne.

 

Ikke mye han får gjort i et innhopp som i dag, og han har naturligvis ikke forlytningsevnen til å presse like intenst som f.eks. Rashford.

 

Synes han gjorde en god figur den tiden han var på banen, vant i lufta ved flere anledninger og tvang Alderweireld til å ta duellene. Klarte å holde på ballen en del der oppe mot slutten også, som var gull verdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...