Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Lukaku har bare en ting i hodet når han går mot mål, og det er å avslutte selv. Største svakheten på siden av førstetouchen spør du meg.

Akkurat i den situasjonen - ja. Men på generell basis er jeg litt uenig. Ser veldig ofte at han ser etter medspillere, savner faktisk ofte at han setter seg i stridsvogna og pløyer mot mål. Uansett ønsker man jo at en spiss skal komme til avslutning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat i den situasjonen - ja. Men på generell basis er jeg litt uenig. Ser veldig ofte at han ser etter medspillere, savner faktisk ofte at han setter seg i stridsvogna og pløyer mot mål. Uansett ønsker man jo at en spiss skal komme til avslutning.

Han er god til det når han kommer inn fra kantene, og har jo en sabla god innleggsfot. Men når han er i midten og på vei mot mål synes jeg han er dårlig til dette.

Lenke til kommentar

Bra utelling så langt, men er det bare jeg som syns MU ser helt håpløse ut bakover? Her må det jobbes alvorlig. Når de møter bedre lag, så..

United kommer ikke til å møte bedre lag med reservelaget? Darmian som stopper, nykomponert midtbane hvor ingen av de tre spiller til vanlig. Midtbanen her blir fullstendig overkjørt.

Lenke til kommentar

United kommer ikke til å møte bedre lag med reservelaget? Darmian som stopper, nykomponert midtbane hvor ingen av de tre spiller til vanlig. Midtbanen her blir fullstendig overkjørt.

Sant nok, men vi har sett litt tilsvarende med førstelaget også. Når de kommer nært 16 meteren så er det farlig.

 

Liker at de nå tar tilbake ballen før det går så langt som regel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...