Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Solskjær har fått en god start. Overkommelig kampprogram fremover. Solskjær klarer seg nok bra til sommeren, men jeg tror United gjør en stor feil hvis de undertegner en lengre kontrakt med ham. Solskjær er ikke en ledertype. Når noen sikter for høyt, går det alltid galt til slutt. Men United finner nok en ny trener til sommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har stor tro på Solskjær. Jeg tror han fint kan ta over dette laget og gjøre det meget bra om han får fortsette. Solskjær er nok en større leder enn det vi gir han kreditt for. Han er ikke den typiske "Keane/Schmeichel" men mer en rolig og stødig leder som Del Piero/Maldini. Ferguson brukte ofte Solskjær som kaptein når Keane, Schmeichel eller Neville var ute. 

Endret av Dominator X
Lenke til kommentar

Jeg har stor tro på Solskjær. Jeg tror han fint kan ta over dette laget og gjøre det meget bra om han får fortsette. Solskjær er nok en større leder enn det vi gir han kreditt for. Han er ikke den typiske "Keane/Schmeichel" men mer en rolig og stødig leder som Del Piero/Maldini. Ferguson brukte ofte Solskjær som kaptein når Keane, Schmeichel eller Neville var ute.

 

Kanskje du har rett. Men jeg tror det går galt for Solskjær hvis han er i United for lenge. I store lag som United, finnes det bestandig ressurssterke spillere eller andre personer som forsøker å ta over lederskapet hvis de merker noen form for svakhet hos treneren.

Lenke til kommentar

Kanskje du har rett. Men jeg tror det går galt for Solskjær hvis han er i United for lenge. I store lag som United, finnes det bestandig ressurssterke spillere eller andre personer som forsøker å ta over lederskapet hvis de merker noen form for svakhet hos treneren.

Det vil jo tiden vise. Indeed, men nå var jo Solskjær mann nok til å gå imot Ferguson også, så jeg tror helt ærlig at Solskjær kan vise autoriteten som kreves for å lede United. Han er en ydmyk, rolig og behersket type, men han er nok tøffere enn det vi ser. Du kommer ikke langt som spiller, med tøffe typer som Keane, Schmeichel og Cantona rundt deg, om du ikke kan bite litt i fra deg.

 

Så må vi heller ikke glemme at Solskjær har en skokk med folk bak seg. Supportere, ledere, tidligere spillere og kapteiner. Jeg tror han vil klare dette bra, jeg.

Endret av Dominator X
Lenke til kommentar

Hva er så galt å ta med Dempsey tilbake i United? Tror dere at fordi Dempsey har jobbet i Norge så blir Eikrem nestemann inn i klubben?

 

Dempsey har vokst opp i Manchester, har spilt for United, er supporter av klubben, vært hovedtrener for hele junioravdelingen til United og har jobbet mange år under Solskjær.

 

Han bringer inn en mann han stoler på, kjenner klubben og som vet hvordan Solskjær jobber på feltet. Som er en stor fordel når han bare skal være der et halvt år.

 

Igjen - hva er galt? Sliter med å forstå det.

 

Solskjær er ikke en ledertype.

Hva baserer du det på? Kjipt at en som ikke er en «ledertype» ble ansatt som leder i verdens største fotballklubb!

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han var vel trener i United i 10-15år,og jobbet sikkert med flere av guttene som nå er på førstelaget.

 

Men ja, begynner han å hente flere spillere fra Tippeligaen så kommer jeg også til å riste på hodet, men det tror jeg ikke vi skal bekymre oss for mye om. La OGS få hente de rundt seg han trenger for å gjøre sin jobb best mulig.

Lenke til kommentar

Javel, hvordan "snåle" da. Hva er så spesielt?

Snåle som i at dei fleste her inne på skjerma fotballavdeling kjenner stort sett alle, kem som heier på ka, kem som er troll, kem en faktisk høyrer på og kem du beint ut skal ignorere. 

 

No er det mange ukjente navn her i tråden - som tydeligvis fekk større interesse for United etter at Solskjær tok over roret. Og då mister den skjerma avdelinga litt oversikten og blir litt usikre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fyrste dårlege teikn. Ein kan berre undra seg over kva det neste vert.

 

 

Er tilbøyelig til å si meg enig. Det jeg har merket med Dempsey, at han plutselig stakk fra FKH fordi han var sur på Grindhaug pga en eller annen personlig bagatell.

 

----------------------

Whiteshit: OK, tror jeg skjønner.

Lenke til kommentar

Snåle som i at dei fleste her inne på skjerma fotballavdeling kjenner stort sett alle, kem som heier på ka, kem som er troll, kem en faktisk høyrer på og kem du beint ut skal ignorere. 

 

No er det mange ukjente navn her i tråden - som tydeligvis fekk større interesse for United etter at Solskjær tok over roret. Og då mister den skjerma avdelinga litt oversikten og blir litt usikre.

Spått on :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snåle som i at dei fleste her inne på skjerma fotballavdeling kjenner stort sett alle, kem som heier på ka, kem som er troll, kem en faktisk høyrer på og kem du beint ut skal ignorere.

 

No er det mange ukjente navn her i tråden - som tydeligvis fekk større interesse for United etter at Solskjær tok over roret. Og då mister den skjerma avdelinga litt oversikten og blir litt usikre.

Takk. Du har rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...