Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke puttet 5 mål i pl siden SAF sin avskjedskamp.

 

I mellomtiden har city gjort det 33 ganger.

 

Fikk tårer i øynene på siste målet. Joda, det var bare Cardiff, men det burde vi kunne sagt etter palace og andre bunnlag vi har møtt.

 

Synes det var kjekt å se kamp i dag, alt rundt kampen ga en helt annen følelse enn vanlig.

 

Befrielse å være kvitt JM.

Endret av ProphetSe7en
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får egentlig bare vondt av Mourinho. Feil mann på feil tid i feil klubb. Ønsker ham lykke til videre. Godt at han er historie for United nå. Alltid hatt sansen for han slik han var back then, men spesielt det siste halve året har bare vært trist.

 

Vanvittig digg med kampen i dag og all gleden som blobler over for meg og alle dere andre

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Solskjær kan fort gå hen å vinne PL i sin debutsesong. City viser svakhet, Liverpool kan fort gå på eit tap mot Newcastle. Då er det berre 16 poeng opp for United. Isåfall vil vel dette vere tidenes comeback i ligaen? Eit norsk mirakel på høgde med sigeren over Brasil? Framleis langt igjen, men det er uforståeleg kor lett mange Liverpoolfans tek på den raude fare i emning. Kall meg gjerne negativ, men eg er eit barn av 90-talet. Eg har sett litt for mange gonger ein norsk krølltopp finne nettmaskene i Fergietime. Eg har sett alt for mange gonger Liverpool falle og snuble på målstreken. Klopp har snakka om å forvandle doubters til believers, men det er vanskeleg å tru på noko som fell i grus kvar gong det gjeld som mest. Kast realismen på bålet! Held den djevelske festfotballen fram, går Liverpools titteldraum eit nytt snikmord i møte.

Lenke til kommentar

Lfc har vi sett snuble i siste liten så mange ganger så den saken er grei. City derimot vil være sterke og helt klart mest stabile. CL er største sjanse for å vinne noe og med slik footbalk vi så nylig av United, sjansen er der ? Jeg har sett Leicester gjøre det utenkelig, dette kan skje med oss også.

Lenke til kommentar

Ikke ta av nå. Vi er fortsatt på sjetteplass, 8 poeng bak topp fire. Vi har gjentatte skadeproblemer og store defensive vansker som sannsynligvis vil komme til syne igjen.

 

FA-cupen er vår største sjanse til å vinne noe. Det er helt og fullt mulig og realistisk. 

 

CL er selvfølgelig ikke umulig i ordets rette forstand, men ville vært et like mirakel. Kanskje sammenlignbart med at Di Matteo vant CL med Chelsea da han tok over etter Villas-Boas, men dette ville nok vært en enda større prestasjon.

 

Skal være lov å drømme, er jo det fotball og ikke minst United handler om. Men hold nå bakkekontakten, det man bør glede seg over nå er at vi har et trenerteam som ønsker å underholde oss og vet hva klubben handler om.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...