Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvem som er tilgjengelig er jo 100% avhengig av hvor mye penger en legger i det. Bør uansett være gode muligheter for å finne noen som er bedre enn de vi har i dag, og som da kan gå inn som makker med en enda bedre stopper en kan hente til sommeren.

 

Nei, det er ikke så enkelt som det, for det første fordi man ikke har uendelig med penger, og det finnes grenser for hvem man kan/bør kjøpe i januar og for hvilken verdi, januar-kjøpene er notorisk dyre og klubber er lite lystene på salg midt i sesongen. Styret har også klare regler for spillerkjøp, så dette må også taes med i betraktning, samt at den spilleren du vil ha faktisk ønsker å spille for deg

 

Ok, la meg omformulere spørsmålet mitt, hvem er reelle alternativer for en overgang i januar? Hva sier ryktebørsen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke så enkelt som det, for det første fordi man ikke har uendelig med penger, og det finnes grenser for hvem man kan/bør kjøpe i januar og for hvilken verdi, januar-kjøpene er notorisk dyre og klubber er lite lystene på salg midt i sesongen. Styret har også klare regler for spillerkjøp, så dette må også taes med i betraktning, samt at den spilleren du vil ha faktisk ønsker å spille for deg

 

Ok, la meg omformulere spørsmålet mitt, hvem er reelle alternativer for en overgang i januar? Hva sier ryktebørsen?

 

Aner ikke hvem som er tilgjengelig eller hva ryktene sier. Poenget mitt var at nok penger vil gjøre utvalget større. Det er fult mulig å gjøre gode kjøp i januar selv om klubben i utgangspunktet ikke ønsker å selge i januar, men det koster gjerne mer.

 

Koster kanskje enda mer å ikke forsterke i forsvar. Neymar mot Jones høres brutalt ut.

 

Vidic ble kjøpt i januar, Van Dijk også

 

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Viser jo bare at det er fult mulig å gjøre gode signeringer i januar. En må nesten anta at United har kontroll på hva som finnes av spillere i store deler av verden som kan være en umiddelbar forsterkning. Har de det så skal det ikke være noe problem å forsterke i januar. Låser de seg til PL så blir det selvsagt langt vanskeligere om ikke spilleren selv presser på for å få igjennom overgangen.

Lenke til kommentar

Ja, det synes jeg - i hvertfall i forhold til Jones, Smalling og Bailly. Finner løsninger, og tar noen ganger med seg ballen opp i banen hvis det er rom. 

 

94% pass accuracy i dag. 

 

 

Lindelöf er jo kjent som en midtstopper som liker ballen i bena. Hadde ikke han en annen posisjon til langt opp i tenårene? Helt klart en spillende midtstopper, og med litt tid til å utvikle seg kan det forhåpentligvis bli bra :)

 

Kjøper den. Har bare veldig, veldig friskt i minne hans usikkerhet i starten, hvor han regelrett ga bort ballen i de første matchene - og ellers alltid kun sentret tilbake til De Gea. Når jeg tenker over det så har ikke dette vært tilfelle på en god stund nå.

Lenke til kommentar

Ser ikkje for meg at Solskjær får lov til å sprenge banken. Ville vere spesielt iallefall. Lån eller mindre kjøp kanskje. Eg ville no heller ha fokusert på spelermateriale en har og utvikle det. En ser jo ka som bur i flokken - så må en berre få inn strategi og samspel meir og meir.

En ser hva som bor i de, men en ser enda tydeligere hvor svakhetene er nå også. Det er også begrenser hvor mye en kan utvikle spillerne også. En har ikke gode nok spillere til å få det forvaret vi trenger, så stort utviklingspotensiale har de dessverre ikke.

Lenke til kommentar

Eg ville no heller ha fokusert på spelermateriale en har og utvikle det. En ser jo ka som bur i flokken - så må en berre få inn strategi og samspel meir og meir.

 

Spot on!

Ny manager, og så mange kvalittsspillere at selv Lukaku sitter på benken! Da er jeg enig at det siste han og de trenger er å introdusere enda mer nytt der man må begynne på scratch. Nå trenger de tid til å bli kjent med hverandre, og en fast retning. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Vil bare påminne alle om at for noen uker siden så var visst stallen vår en av de værste i PL. Imponerende hvor mye som kan endre seg på kort tid.

Lenke til kommentar

Vil bare påminne alle om at for noen uker siden så var visst stallen vår en av de værste i PL. Imponerende hvor mye som kan endre seg på kort tid.

 

Var vel stort sett de som støttet JM som mente det. Var jo tross alt det JM brukte som et av sine argumenter. Rashford manglet naturlig talent, spillerne er ikke bedre, Pogba er et virus osv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...