Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig kjekt å se United igjen om dagene. En må jo virkelig stille spørsmål til hva som har foregått på treningsfeltet, garderoben og under kamp under JM. Spillerne er jo ikke til å kjenne igjen fra hva vi har blitt servert tidligere denne sesongen.

 

Det er også langt enklere å se hvor laget må forsterkes nå som ikke alle spillerne ser ut som søppel lengre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så jævlig fornøyd.

 

Så på denne kampen som litt skummel, et Bournemouth som ville hevne seg etter fem i sekken mot Spurs, og et angrep med mye fart. Men igjen kjører vi på fra start, presser dem høyt, har raskt tempo med ballen, er kreative i pasningsspillet og bestemte foran mål. Fantastisk.

 

Vi er litt heldige, burde hatt straffe i mot og rødt tidligere i kampen, samt Lukaku sitt offsidemål. Når vi kaster laget i angrep er det ikke uten konsekvenser. Men det tar vi alle dager i uka fremfor å ligge bakpå.

 

Midtbanen har også vært rå i jula. Matic ser ut som en ny spiller, Herrera er virkelig god og Pogba har vært helt ute av en annen verden god. Tilbake der han var da han kom til klubben. Helt enorm i dag!

 

Vi kommer til å gå på noen tap etterhvert, men kjenner at jeg driter litt i det. Nå er det jævlig gøy å se på United spille fotball. 

 

Må ta med oss 90,5% pasningssikkerhet og. Håper vi klarer å holde nullen mot Newcastle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en liten følelse om at en stopper kommer inn nå i januar, så får en bare håpe at det blir en stopper av høy kvalitet. Er andre steder det trengs forsterkninger også, men det må nok gjerne vente til sommeren tror jeg.

 

En solid stopper har en trengt lenge, men jeg har full forståelse for at ikke de lot JM bruke mer penger når en ser hvordan hele laget underpresterte under ham.

 

Noen realistiske stoppere dere tror kan komme inn nå i januar?

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva som er tilgjengelig og ikke. Tror nok vi sannsynligvis må vente til sommeren om det skal handles skikkelig etablert kvalitet på stopperplass. I januarvinduet er det kanskje positivt for oss at vi gjør det knallbra nå med Solskjær, men kanskje ikke like positivt for en eventuell spiller å ikke vite hvem som er manager neste sesong. 

 

De mest realistiske målet er kanskje Alderweireld, som har kontrakt til juni med Spurs. De er nok ikke så gira på å selge han i januar, men de vil vel ha penger for han også. 

 

Drømmen min på sikt er De Ligt, helt rå stopper i Ajax med det som kan bli en stor karriere foran seg. Bare 19 år, men er linket til Barcelona, Real Madrid og Manchester City.

 

Koulibaly blir nok voldsomt dyr, han har kontrakt til 2023. Ellers har man verdens kanskje beste stopper i Varane, men også han blir sjukt dyr og det er vel tvilsomt om han vil gå fra Real Madrid til United selv om det har vært en god del rykter om at han vil bort det siste året.

 

Det må kanskje snuses litt på en venstreback og. Vi har Shaw som klart førstevalg, men han er jo skjør. Young kan spille der, men han blir ikke yngre og er høyrebeint. Rojo eller Darmian kan til nød steppe inn, men er vel ikke optimale valg.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tro på Lindelöf, han er god med ballen i beina og har kanskje vært vår jevneste spiller denne sesongen. Stort sett levert, selv i de kampene vi har gjort feil baki der. De siste kampene har han vært veldig god. Bailly har skuffet denne sesongen, men begge disse er fortsatt unge så der lever håpet.

 

En ting som er sikkert er at det må en del utskiftninger til snart. Valencia og Young drar på åra, Darmian er tvilsom til det meste og Rojo det samme. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Ja, Valencia, Young, Darmian og Rojo bør alle byttes ut. Matic bør en også få inn en erstatter for til sommeren, samt jeg helst skulle sett en spiss og en høyreving samt inn med en bedre spiller en Herrera. Men nå tenkte jeg mer på hva vi kan håpe på i Januar, og jeg tviler på at det blir så voldsomme utskiftninger i januar. Får vi inn en solid forsterkning i forsvar er jeg fornøyd, får vi inn to er jeg i ekstase :)

Lenke til kommentar

Lindelöf er jo kjent som en midtstopper som liker ballen i bena. Hadde ikke han en annen posisjon til langt opp i tenårene? Helt klart en spillende midtstopper, og med litt tid til å utvikle seg kan det forhåpentligvis bli bra :)

 

Jeg viste ikke at De Ligt var 19! Absolutt et talent jeg skulle sett i Man Utd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...