Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen si meg hvordan JM skal klare å endre noen som helst fra dagens situasjon? Hvorfor han er riktig person til å fortsette, for jeg finner ikke en eneste grunn lenger.

 

Jeg skjønner at vi ikke har like sterkt lag som city eller er i nærheten av å ha samme sammhold som Klopp har fått til i Liverpool, men har vi så mye dårligere lag en Tottenham som ikke forsterket i det hele tatt i sommer? Er laget vårt på lik linje med Everton, Bournemouth og Watford om en ser spiller for spiller?

 

For meg ser det helt klart ut som at spillerne har like liten tro på laget som vi supportere nå har, og uten ny manager tror jeg ikke de vil vise noe fremgang fra det vi ser i dag.

Lenke til kommentar

Ingen vits å sparke Mourinho hvis det ikke ligger en tydelig plan klar. Blir mer forbanna av en ny midlertidig manager enn at vi gjør det ræva under Mourinho. 

Du kan vedde alle fingrene dine på at det ikke foreligger en mesterplan noen steder. 

 

Likevel bør jo mourinho få sparken, det laguttaket han hadde i helga vitner jo om at han graver laaangt nede i genistrek-skuffa si. Darmian og Lukaku. Æsj.

Lenke til kommentar

Det stemmer nok Tåkefyrste, etter City hadde vi for første gang negativ målforskjell etter 12 kamper på 41 år. Usikker på hvordan det er nå etter 13 kamper, men det er altså fullt mulig at det aldri har skjedd før.

 

- Sist vi tapte 4 av våre første 13 kamper er 28 år siden, i 90/91-sesongen.

 

- Vi har kun én clean sheet i ligaen. Bare Fulham er verre, med null. 

 

- Vi scorer ikke mål. Lukaku har bare fire ligamål, Sanchez kun ett.

 

- Lukaku hadde bare 20 ballberøringer mot Palace. Han er en god spiss, men det fungerer åpenbart ikke i United nå, hvor han blir altfor alene på topp. Scoret 26 mål forrige sesong, kommer aldri i livet opp på det antallet denne sesongen.

 

Dette var første gang det var skikkelig buing på Old Trafford etter kampslutt denne sesongen. Og det var helt på sin plass. Fortsatt usikker på om det lønner seg i det lange løp å sparke Mourinho nå eller å vente til vi har sportssjef på plass. Savner fortsatt en langsiktig plan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...