Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryr meg helt ærlig ikke om hva Mourinho sier eller ikke sier. Vi har vært vant til dette med fokusforskyvning siden de fleste av oss var barn (altså med SAF hvis noen ikke forstod det!). Det jeg bryr meg om er hvordan laget presterer på banen, og det er litt for mange svake kamper hvor det egentlig bare er flaks eller DDG som skiller oss fra 0 eller 1 poeng. 

Lenke til kommentar

Jaja - da var det tilbake til å holde med Juve og Buffon igjen i CL. Det blir vel Bayern og jupp som tar det i går. Og det er for så vidt bedre enn City, Liverpool eller noen av de spanske. 

 

Rart dette med "sacrifies dignity to protect players". Det spørs om Shaw var enig i det i starten..

Lenke til kommentar

Hva med Sarri?

 

 

Jeg forstår ikke alt dette Sarri-elskende greiende som foregår i disse dager. Det foregår stort sett utenfor Italia da. I Italia har man gjennomskuet ham. Fyren har vunnet null. I år, som var det store året Napoli skulle vinne scudettoen har han kastet både CL (EL) og Coppa Italia på båten for å ta scudettoen. Det bottler de også. Han makter ikke rotere på laget, gjør kun utskiftninger ved nødvendighet og skifter ikke formasjoner. Fyren er en gigantisk choker. Så kan man si at hans passmaps er fine osv. Det spiller jo ingen rolle. 

 

Hvis man ser på stallen de har så skal de jo være der de er. Jeg anser han som en medioker manager. I England hadde det blitt katastrofe. Ikke minst fordi han har en steinaldermentalitet og kom med homofobe kommentarer til Mancini. Det hadde sikkert den engelske pressen hatt en field day med.

 

 

Hvis man bare skal ta en kar som sigger på benken fordi det er kult kan man like gjerne ta Zdenek Zeman, han er jo fet i tillegg!  

Endret av Mchansern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...