Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja om man skal kritisere noe så er det at vi til tider blir overkjørt (selv mot CP), men vinner grunnet mer effektivitet foran mål enn motstanderne.

 

Jeg ønsker å se laget mitt fremstå som mer dominerende.

Mot liverpool f.eks så har de ballen mest, og får hele 13 cornere mot 1 for oss, men allikevel så er det vi som er mest målfarlig, og vinner fortjent, men det gir en litt flau ettersmak i munnen at vi ikke eier spillet mer på hjemmebane mot et ganske tafatt liverpool.

 

Men alt i alt så er jeg så klart fornøyd med seier, slik som de fleste andre, derfor er det lite kritikk.

Lenke til kommentar

Hører ikke mye kritikk mot Lukaku (som er verdens verste spiss), 

 

Selvfølgelig hører du ikke mye kritikk mot Lukaku som har vært veldig, veldig god i det siste. Han har til tider vært skandaløst ræva, og da har han fått kritikk, med rette.

 

 

 

 

Ellers alltid nydelig å slå Liverpool. Som vanlig er det jo fordi dommerne elsker United og hater Liverpool, ikke fordi United er et bedre fotballlag, men det får vi leve med :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Marcus Rashford ass, vi er så jævlig heldige som har den gutten i klubben. Husker det var heftig debatt her inne om hvem som var det største talentet, Rashford eller Iheanacho, litt morsomt å tenke tilbake på nå.

 

Mål i debuten i Champions League, Europa League, Premier League, FA-cupen. Matchvinner mot Arsenal, City og Liverpool. Vokst opp et steinkast fra Old Trafford, og bare 20 år gammel. Allerede en legende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...