Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var sesongens deiligste seier for min del. Var ganske sikker på at det skulle bli tap etter Willian scora, men så klarer vi å reise oss og dominere andreomgangen.

 

Vi tillot Chelsea å spille for mye i første, men samtidig gjorde nok presset vårt Chelsea veldig slitne utover i kampen. Chelsea skapte heller ikke så mye, og målet de scoret var en ganske grov feil av McTominay, som ellers var skikkelig god i dag også. Tok ut Hazard ganske greit, jævlig imponerende av han. Banega og Hazard i lomma på ei uke, da snakker vi materiale for fremtida.

 

Matic var også tilbake som vi så han tidligere i sesongen, virkelig god andreomgang av han. Det trenger vi, for han har vært for dårlig i det siste. 

 

Alt i alt første gang på lenge jeg føler spillerne klarer å snu en dårlig start og spille en taktisk veldig god kamp. Mourinho er nok fornøyd med at vi gjør få individuelle feil også, som har felt oss en del i det siste.

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er deilig å våkne opp på en mandag etter å ha vunnet en viktig "6 poengs kamp". Kampen overgikk nok alles forventninger, ettersom de fleste spådde 0-0. 

 

Må si jeg likte taktikken og rollene.

Lukaku og Martial på topp. Begge trakk ut på hver sin kant alt etter hvilken side vi angrep på og fungerte som en slags kantspiller. 

Pogba og Alexis i offensive midtbaneroller. Sistnevnte virket å ha den mest frie rollen av de to. 

Matic og McTominay som defensive midtbanespillere. McTominay utførte "spesialoppdrag Hazard" på utmerket vis. 

Smalling og Lindelof er riktig nok de midtstopperparet jeg stoler aller minst på, men de gjorde en godkjent kamp alt i alt. 

Young og Valencia var begge offensive og med i angrep. 

 

Fantastisk når ting faktisk fungerer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi som liksom er fullstendig i krise har også tatt flere poeng enn City i ligaen etter nyttår. Folk krisemaksimerer så ekstremt når det kommer til United. Når f.eks. Liverpool scorer masse mål sammenlignes vi med dem og blir slaktet, men ikke de gangene Liverpool gjør det dårlig.

 

Faktum er at vi har ligget foran dem på tabellen omtrent hele sesongen, og på tross av dette så er det visst United, Mourinho og Pogba som er på randen av katastrofe.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg savner å bli ordentlig underholdt av å se United. Det kommer noen godkamper med ujevne mellomrom, men jevnt over synes jeg United er litt for kjedelige. Krise er det ikke, det var ikke alltid full «gung» ho under SAF heller, men det var i hvert fall ikke helt blottet for engasjement slik som United kan være nå om dagen.

 

Men alt i alt er klubben nå i sin beste tilstand post-SAF, jeg har ikke gitt opp Mourinho helt enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...