Jump to content

Recommended Posts

Jeg ser den og er sånn sett enig. Syns derimot at å bruke en halv milliard på Perisic (gitt at ryktene stemmer) er helt vanvittig. Hvorfor ikke hente en skikkelig klassespiller for 650 millioner heller?

Nå et det ikke sikkert at ryktet stemmer i det hele tatt, men skal vi flest hente rutinerte spillere burde vi sikte til aller øverste hylle. Penger er ingen problem, det har vi sett.

Er mer hvor da, på McDonalds haha fatman gonna fat. Kjenner meg igjen si!

Norwood har bekreftet at Lukaku er Man Utd spiller, han er det nærmeste noen klubb kommer en bekreftelse før han står i drakta. Fyren har vært 100% i flere år nå, aldri noe tull.

Det er en overgang jeg er sjukt fornøyd med i såfall. Stor, sterk, men mobil tankspiss som kan score på alle mulige vis og som vi skape masse rom for våre andre spillere. 

Når denne er klar skal jeg puste letta ut, da er vinduet i det minste någenlunde redda selv om jeg håper vi ikke er ferdige der. Legg til at Rooney forsvinner også. 

Hadde gitt meg mye hvis denne ble offentliggjort fort. Trenger Lukaku!

Sa ikke et eneste ord når bildet av Rooney ble lagt ut, men jeg syns det er litt forskjell på situasjonene :)

I følge bildene ser de vel begge utrent ut?

Yes. Det er jeg enig i, men jeg syns selve situasjonen er annerledes. Det kan være mangel på informasjon om Mkhi sin tidligere treningshistorikk, eller det kan være at bildet lyver.

Rooney har derimot flere ganger vært i litt skrall forfatning etter sommeren.

Skal si det var en annen ordlyd nå enn da bildet av Rooney ble lagt ut her.

Fordi vi så han i baris. Her kan man jo ikke si noe sikkert. Kan være dårlig holdning / lys / vinkel. Kan være mage som ikke skal være der. Alle kan få en svær mage ved å blåse den opp.

Og at Mhiki ser ut som en dass er heller ikke så fantastisk bra det heller, sånn at det er sagt. Så skjønner ikke heeelt den sammenligningen :p

Ble ikke Mkhitaryan droppet i begynnelsen av fjorårssesongen fordi han ikke var nok trent? 

Ikke 100% på dette her, men mener å huske noe sånt. 

Som fotograf kan jeg si så mye som at det ikke bare er vinkelen på det bildet av Miki. Burde bedt han om å dra inn magen, eller bare croppa bildet. En opplett på høyresida hadde også hjulpet. Rart bildet kom ut. God mat i Armenia ser det ut som da!

Det er forøvrig sånne bilder av spillere hver eneste sommer. Vi husker jo Nasri i fjor! Er ikke så veldig bekymra :)