Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Da starter jeg med å irritere meg over den ekstremt overdrevne mengden reklame på visse (norske) tv-kanaler. Det går jo ikke an å kose seg foran tven når programmet eller filmen du ser på blir avbrutt i de mest spennende scenene!

Slutt å se på TV3 og Viasat 4 er mitt tips da. De andre norske (standardkanalene) kanalene har ikke irriterende mengde reklamer.

Jeg har vurdert det flere ganger, men jeg liker å se på flere av programmene som sendes der til tross for reklamen. Dette irriterer meg.

Lenke til kommentar
Annonse

[1] Random productId 9891520 from global

Dessuten er det ikke alltid man kan unngå TV reklamene! Personlig ser jeg så godt som aldri på TV, men i sommer var jeg på hyttetur med noen tjommier, og da måtte vi jo selvfølgelig se på TV. De eneste morroe filmene gikk på sånne reklamekanaler, så da hadde vi jo ikke noe valg. Huff, det var fæle greier det. Er heldigvis ikke like mye reklame på ungkarskvinnen :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...