Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som har spilt 8.2 PTR og litt erfaring med å få rep med Rustbolt Resistance? Ifølge denne artikkelen blir den primære måten å skaffe rep på ved å lage Rustbolt Resistance Insignia. Disse gir 100 rep hver, og lages av 50 Spare Parts. Så da er jo spørsmålet hvor lang tid det tar å grinde 50 Spare Parts?

 

Prøver å finne ut av hvor lang tid det vil ta meg å skaffe flying..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor fikk du bestilt den?Jeg bestilte min hos CDON.Jeg bare håper dem får det på lager da.

 

Samme her. Om du har fått reservert så burde det være i orden. Når dem går tomme så kan du ikke reservere lengre. Bestilt endel collectors edition's ifra dem og det har aldri vært noe problem. Men ikke forvent å få på lansering dagen bare. Det er dem dårlige på...  :closedeyes:

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Samme her. Om du har fått reservert så burde det være i orden. Når dem går tomme så kan du ikke reservere lengre. Bestilt endel collectors edition's ifra dem og det har aldri vært noe problem. Men ikke forvent å få på lansering dagen bare. Det er dem dårlige på...  :closedeyes:

 

Gikk på en smell jeg også. Har alle andre fra Blizzard, så da måtte jeg jo bare ha denne også. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Enig, så noen videoer fra betaen om hvor treigt systemet var. Selvsagt er det mange gode minner fra classic og det kommer nok til å dra mange spillere i starten. Helt til de innser at vi er i 2019 og spill har utviklet seg i denne retningen for en grunn.

 

Selv orker jeg ikke, men merker det frister litt.

Meh, spill i dag har blitt for generisk og kjedelig. Det er vel igrunn til at antall remakes har eksplodert i de senere årene.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Fortalte kona om den idéen min nå nettopp. Hun sa at det var noe av det dummeste hun noen gang har hørt. Ta seg fri på grunn av et spill, liksom?

 

Får se om hennes innvendiger har noen innflytelse på den endelige avgjørelsen. :p

Men å ta seg tre dager fri for en fisketur er helt innafor? ?

 

Bare sunt å ta seg tid til å dyrke en hobby man liker hvis det er muligheter for det. (Tok langhelg seinest for noen måneder sida pga Red Dead Redemption 2 sjøl.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...