Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er stilt før, men kan man kjøpe et mindre abbonement for å bare spille classic?

 

Lyst til å gjenoppleve glansdagene, men vil helst slippe å måtte ha hovedspillet i tillegg..

Subben vil koste det samme uansett om du spiller BAF, BAF og Classic eller bare Classic.

 

Trenger bare abonnement.

Alt untatt siste expansion (i dette tilfellet BfA) er gratis mener jeg å huske?

Det stemmer, du vil få tilgang til alt + prologen til BfA (Frem til lvl 111 ish). BfA koster vel en rundt 450kr.- dersom man har lyst til å spille det og nå lvl 120...

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Har sittet og gledet meg til Classic release lenge nå, uten å en gang ense at jeg faktisk er på festival når det slippes... Vet ikke om det er negativt eller positivt å gå glipp av release, det blir kaos, men det er noe med det likevel.

Kjipt.

 

Jeg satt opp ferien min i dag. Tok fri fra og med tirsdag, og ut uken. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er ganske rusten på WoW nå (spilte aktivt i vanilla + TBC, og prøvde meg et par mnd. etter WotLK og Legion ble sluppet), og lurer på hvilken kombinasjon av enchanting + tailoring, og herbalism + alchemy jeg burde gå for som Warlock?

Enchanting + Tailoring er nok en god kombo for lock.

Enchanting er relativt dyrt å ha (siden du disenchanter og ikke selger items), men locks får jo så godt som gratis mount.

 

Er du interessert i å gjøre det best mulig i PVP så er engineering bortimot et must. 

Da ville jeg foreslått engineering + mining til 300, og så droppe mining til fordel for tailoring. 

Lenke til kommentar

Enchanting + Tailoring er nok en god kombo for lock.

Enchanting er relativt dyrt å ha (siden du disenchanter og ikke selger items), men locks får jo så godt som gratis mount.

 

Er du interessert i å gjøre det best mulig i PVP så er engineering bortimot et must. 

Da ville jeg foreslått engineering + mining til 300, og så droppe mining til fordel for tailoring. 

 

 

Tenkte også at enchanting slik sett passet bra til warlock, eventuelt kunne jeg hatt en gathering profession for å tjene penger - men da hadde det kanskje vært optimalt å hatt to gathering professions, slik at man f.eks. kunne være på utkikk etter både herbs og ting å mine samtidig.

 

Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke enchanting - er tailoring jeg er mest interessert i av de to, men er skinning et must til tailoring når man kommer opp i nivå, eller er det stort sett brukt til leatherworking?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

På veien til 60 så er det en fordel med en gathering profession, eller 2

 

Men, jeg skal gå tailoring og enchanting på Warlock, gidder ikek bytte profession og enchanter kan lage wands

Tja, man kan jo bare droppe tailoring til fordel for gathering, og spare cloth i banken til level 60.

Lenke til kommentar

Jeg går nok for enchanting og mining på lock, så bytter jeg mining med tailoring når jeg dinger 60. Greit å ha litt penger til 60, og med gratis mount er man mye lengre! To gathering-professions hadde kanskje vært det beste, men enchanting gir jo fordeler det også.

Lenke til kommentar

Å spare på cloth og items til senere og heller ha gathering professions tidlig på er kanskje ikke så dumt, men da går jeg også glipp av items jeg kan crafte og bruke selv hvis jeg bytter ut tailoring.

Jeg vil tru det er bedre å selge alt av cloth mens man levler, også heller kjøpe de tilbake igjen på maks level. Det har i hvert fall hvert tilfellet i alle expansions.

Lenke til kommentar

Expansion er noe helt annet for da har folk penger og materialene er høye i pris fordi det er lite av de

Svært få som vil ha penger å bruke på AH i starten og det meste vil ikke selge før folk kommer seg til 60, som vil ta noen uker

Kan sikkert få rett over vendor pris på AH, men om det er verdt det er en annen sak

Lenke til kommentar

Må også tenke på at det meste du samler ikke vil ha noen verdi før folk kommer seg til 60, så går du tom for plass i banken så må du selge billig på AH eller til vendor

Er ikke verre enn å lage en alt som du bruker som bank.

 

Min plan er å kjøre skinning, og selge alt jeg får tak i. Og ta meg tiden til å grinde opp mining, slik at jeg slipper å bruke en formue på engineer. (Man levler fort ifra Herb/Mining)

 

Blir nok Engineer/Tailoring når jeg blir maks level. Tailoring er forøvrig veldig lett å levle, samt rimelig.

 

 

Tailoring 1-300

8 stacks Linnen Cloth

10 stacks Wool Cloth

38 stacks Silk Cloth

26 stacks Mageweave Cloth

45 stacks Runecloth

12 stacks Rugged Leather

Endret av Abellen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...