Gå til innhold

Den store golftråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då har eg funne den desidert beste nettbutikken: www.golfonline.co.uk

 

Tenkte eg skulle kjøpe meg ein Nike Sasquatch Tour Stand bag, men den var jaggu dyr, veil. pris på Bergen golfsenter 1600, men sidan det kun var 2 stk att gjekk den for 1300. Tok ein kikk innom golfonline, og jaggu var den ikkje 700 kr billegare! 625,- inkludert frakt!

 

Har no dette i handlekorga: Nike Sasquatch Tour Stand bag, Cleveland Launcher 3 og 5 Fairway Wood, 2 Callaway Warbird-hanskar + ein 1000pack med tees. Pris? 2500 (280 euro)

 

:D

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Ser grei ut den sida der. Om du har tenkt å bestille, gje ein lyd til meg først. Mogeleg eg skal ha noko.

 

Ellers ser det ut som dei vil fjerne VAT (moms) for leveranser utanfor EU. Meiner det er 15%, så det kan faktisk bli 15% billigare igjen. Når det kjem til Norge vil dei riktignok legge på 25% i moms igjen.

 

Har kikka litt på nettet, bagen ser dei som har den ut til å like. Fairway woodene er og gode kjøp.

Lenke til kommentar

Den é grei. Tenkte eg sko finna ut kva flex eg bør ha óg, lurer på å sende ein liten "swing vision" av meg til Bergen golfsenter og spørje kva dei trur om flex. Det går vel stort sett på svinghastighet?

 

Men det vil seia at det kan verta ca 3000 istadenfor 2500 då? Mtp 25% moms i Noreg.

Lenke til kommentar

Går ut frå at dei må ha meir enn ein svingvideo. Eg brukte Golfsmith sin "kalkulator" den gang og kom fram til Stiff. Generelt sett har ein stivare skaft jo høgare svinghastighet. Noko av grunnen til at eg valgte stiff var at eg tenkte at etter som svingen vart betre gjekk og hastigheten opp. Når det er sagt så er det og anbefalt å heller ha for mjuke enn for stive køller.

Når eg justerte lie på køllene mine meiner eg han kommenterte at stiff passa for meg. Du kan jo rynge dei eller sende ein e-post og spørre om dei kan ta ein sjekk av svingen, måle hastighet og finne riktig flex, lie osv. Då vil dei sikkert at du skal kjøpe noko samtidig. Om du godsnakker med dei får du kanskje kjøpt ein Cleveland Launcher og sjekken på kjøpet. So kan du kjøpa resten på nett. Det er uansett ikkje noko problem sikkert. Dei tar betalt for å sjekke svingen, kan ikkje kreve at ein kjøper noko. ;)

Du kan sei du er usikker og vurder å kjøpe brukt, men vil sjekke kva flex du bør ha først.

 

Burde sjølvsagt testa det skikkeleg, men har aldri vorte. Å velge ut frå kor langt ein slår er ganske vagt. Den beste måten er å gå til ein butikk og få det testa. Då vil dei sjå på svingen og sikkert teste forskjellig flex for å sjå kva utslag det gjev. Det er meir enn hastigheten som er avgjerande.

 

Sidan det blir trukket 15% kjem ein opp på ca 2600-700.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ja, meinar eg og brukte den kalkulatoren ein gong, men hugsar ikkje kva den kom fram til. Var anten stiff eller regular meinar eg. Men kor mykje tek dei om dei skal sjå på svingen og finne ut flex? Trur eg vel å kjøpe alt av utstyr på golfonline, golfsenteret har stive prisar.

 

Btw, link til denne kalkulatoren?

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Yo hadde en protime, hjalp liite men jeg har dratt til Kragerø / Stabbestad, og her blir jeg fra torsdag-mandag. Skal trene som faen og få til detta as, satser på og komme hjem, stolt og under 30 xD

 

Noen andre på forumet som er her nå?

Trenger noen til og kjøre downhill drift med ned til vannet... Hvis du ser noen som legger golf bilen bredt ned bakken så would it might be me :p

 

Anbefaler å prøve en protime med Johan Elgborn, proen på Kragerø GK!

 

Anbefaler alle som slicer like mye som meg og holde dere langt vekke fra Kragerø golf bane så sant dere ikke blir sponset med baler elns....

Er vel bare å sikte til venstre? :p

Lenke til kommentar

Øy ! :p

Skulle egentlig på sånn mini trenings ting med Johan men blei ikke noe av pga reinvær så jeg dro hjem istedet.

 

Over til slicen så er det sånn at når jeg driter i og prøve og finne ut av slice mitt i en runde og heller prøver og stelle meg mer mot venstre så går det som regel rett som bare det eller med hook... Rart, som om noen har lagdt en curse over meg eller no. Eller kanskje jeg må øve mer bare ? Slice er et evig varigende problem i golf verdenen spør du nå meg xD

 

 

Fææle greier :p

Lenke til kommentar
Då har eg funne den desidert beste nettbutikken: www.golfonline.co.uk

 

Tenkte eg skulle kjøpe meg ein Nike Sasquatch Tour Stand bag, men den var jaggu dyr, veil. pris på Bergen golfsenter 1600, men sidan det kun var 2 stk att gjekk den for 1300. Tok ein kikk innom golfonline, og jaggu var den ikkje 700 kr billegare! 625,- inkludert frakt!

 

Har no dette i handlekorga: Nike Sasquatch Tour Stand bag, Cleveland Launcher 3 og 5 Fairway Wood, 2 Callaway Warbird-hanskar + ein 1000pack med tees. Pris? 2500 (280 euro)

 

:D

Har handlet en del fra den butikken, og er meget fornøyd med service og leveranse. Kjøpte faktisk samme bag derfra også :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...