Gå til innhold

Den store golftråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ClikGear-trallen, hadde tidligere Sun Mountain-trallen, men den har kona arvet. Veldig fornøyd med begge to, men ClikGear vinner på grunn av at den låser hjulene på bremsen, mens den andre tenderer til å kunne sige litt selv om bremsen står på. Eneste jeg savner er det nettet som er mellom stengene, kjekt å ha til å legge litt større ting oppi.. Enig i at tohjulstralle er waste..

Lenke til kommentar

Ogio lager knallgode bager. Eg skulle ha ny til årets sesong og søkte fram og tilbake på nettet, Ogio vart veldig godt anbefalt. Eg kjøpte Grom-versjonen, faktisk frå same nettside som du lenker til. Kjøpet gjekk veldig fint, kjapt levert. Bagen er eg veldig nøgd med, beste bagen eg har hatt så langt. Satt meg ikkje så veldig inn i dei andre bagene, men du får søke dei opp på nett.

Lenke til kommentar

Gosen var jo rasende billig da, men antar at det er dårlig kvalitet også? Finner ingen referanser til merket på nett.

 

Forresten noen som vet om steder som selger ecco golfsko i Norge?

Fant én modell på QXL, men kun i én farge jeg ikke vil ha (rød).

 

Mange fete modeller på https://www.ecco.com.cn/no/no/kolleksjon/he...o-productdetail , noe sted jeg kan finne de innenfor rikets grenser?

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Jeg slet voldsomt med slice inntil for en liten tid siden. Jeg er relativt høy (1.92) så et lavere swingspor hjalp veldig for meg. Og selvfølgelig protimer.

 

Men primært var det range og bare øve og øve. Har nå enden på driver 5 cm omtrent lavere enn beltespennen, og dermed gikk det rett. Når jeg gjorde det slik det "skal" gjøres gikk det bare skevt.

 

Se forøvrig filmene som ligger under golfskolan på golf. se. Utrolig nyttige.

Lenke til kommentar

Takk, skal sjekkes ut!

 

Jeg sliter også litt med lengden på mine slag. Jeg er bare 16 år, og tok grønt kort i fjor høst, så noe super-slag hadde jeg jo ikke forventet. Alle sier jo også at jeg ikke skal tenke på lengden, men det hadde vært kjekt å slå litt lenger til tider.

 

Noen enkle råd som kan følges? Det lengste jeg i mitt liv har slått er vel 140 meter eller noe slikt. Kameraten min, som har spilt i flere år, slår steike langt, så jeg vet det er mulig også i min alder ^^)

Lenke til kommentar

mye av hemmeligheten bak det å slå langt er å utnytte køllens egenskap skikkelig og få til skikkelig energioverføring. Med det mener jeg bl.a. å ikke bringe køllehodet fremover før i siste liten så du ikke bare får armenes og kroppens rotasjon, men også så du få en snap i håndleddene skikkelig.

 

Hvis du skjønner. Ikke mye lett å forklare golf skriftlig gitt. En annen ing å huske på er jo å rotere skikkelig og fullføre swingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...