Gå til innhold

Den store golftråden!


Anbefalte innlegg

Fant plutselig nøkkelen til rette og høye slag med woods på de 5-6 siste ballene i kurven på rangen. Jeg slo, mer eller mindre tilfeldig, et slag med 7-wooden hvor jeg slo slaget mere "ned" enn før, og vips fløy ballen høøøyt opp og landet ved drøyt 80m! For meg et det en kjempeprestasjon, for jeg de to tingene jeg sliter mest med er woods og lengden på slagene.

Mange pegger ballen alt for høgt med woods. Eg spelte faktisk ein runde i går med ein på 33 hcp som hadde eit par slag med ein 5-er wood som gjekk høgare enn eg slår med 58º wedge. Han pegga dei alt for høgt opp, traff oppå kølla og ballen gjekk til himmels. Med woods pegger eg ganske lågt, litt over bakken, som med lange jern. Balltreffet er enten i bunnen av svingen eller litt ned på ballen. Eg har kun ein 18.5º wood som eg og brukar rett frå fairway. Den er ganske flat under og lett å slå med. Pegger den veldig lågt og kjem ned på ballen, eventuelt heilt nederst i svingen.

 

Driveren er den einaste kølla eg pegger så høgt og langt framme at eg vil treffe ballen på vei opp.

 

Var på Bergen Golfsenter og fekk tilpassa jernsettet og wedgene mine i dag. Justerte alle 2 grader opp, noko eg har vore klar over heile tida var feil. Skal teste dei i morgon.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsome likhets trekk mellom oss Kurt Grusom xP

Har ikke fått testa treningsfeltet på kragerød stort enda, hadde egentlig planlagt 2ukers ferie på kragerø hytta til uka men må satse jobb istedet så ja. Skal prøve og komme opp til neste helg elns da er det trening hardcore ! :) Angående wood pegging så pegger jeg aldri wood eller hybride på rangen fordi hjemmebanen min Vestfold GK er en bane jeg aldri har bruk for annet en jern, pitch og driver på utslag fra tee. Men altså hvis du da prøver og skyte fra rangen sitt kunst grass, hvertfall det gamle harde underlaget på vestfold som er like hardt og flatt som asfalt, så er det faen meg helt på trynet. Kanskje derfor jeg ikke tør bruke køllene helt på banen. Men hvis noen fra ledelsen på VGK leser dette: JEG VIL HA GRASS RANGE-TEE !!!

 

Ellers er det jo ikke så langt til Larvik GK heller, men jaja da er det jo fram med lummeboken xP

 

Ellers er det etter min mening for varmt til og spella no golf i denna varmen, får evt se om jeg gidder og druse meg ut på banen til helga om ikke stranden frister for mye :)

 

 

 

Hvilket HCP har du foresten Kurt Grusom ? :p

Lenke til kommentar

Då har eg deltatt på min første turnering, "sommer og sol" ved Stord GK.

Sommer er vel langt ifra sannheten, for då me komt 1/3 av veien begynte det å hølje ned. Fram til då hadde det gått greit, spelte ca på min par, noken under, noken over. Var slag og ikkje poeng som blei telt.

Så kom regnet og formen sank litt. Opne med 10 slag på eit par 4 hull>> Chipping fram og tilbake over green og humøret sank litt meir. Så kom gnagsåra, hadde nye sko på meg den dagen(lånte litt for store golf sko fra min far) og eg måtte opp med det ekstra paret med sko eg hadde med meg. Som var noken altfor glatte joggesko til regnværet. Etter halvveien lurte me på om me skulle gi oss, for det blei veldig kaldt då me var så våte, sjølv om me hadde paraply, og jakke. Fortsatte allikevel, og sola kikka akkurat fram då me hadde 3 hull igjen!

Endte totalt på 89 slag etter å ha trukke fra 31 for handicappet. Vinnaren hamna på 70, som er par på banen.

 

Ikkje så veldig fornøyd, men greit nok tatt forholda i betraktning.

Lenke til kommentar

Var rimelig fornøyd da jeg slo fra tee til green med driveren på 250m hull i dag, turte for en gangs skyld å dra den frem siden det ikke var folk som spilte på motadgående hull :p

 

Dessverre ble det mye roting med chipping på de andre hulla, så vinninga gikk opp i spinninga.

Lenke til kommentar

Skal til Stord og spele Nordea Pairs den 9. august. Aldri spele banen før, men skal prøve å få ein runde før den tid.

 

Gjekk Meland i dag, med varierande resultat. Front 9 var katastrofe, 59 slag og 12 poeng. Det største problemet var hooking, det nest største mykje vind, helst mot og side, det tredje dårleg putting. Greenene er ganske kjappe i forhold til det eg er vant med. Nydelege er dei, men vanskeleg å omstille seg. Back 9 vart betre, fant ut at kølla var lukka under adressering. Åpna kølla ein millimeter og to, då gjekk det med eitt betre. Sleit framleis med vind, vanskeleg lengdekontroll og dårleg putting, men kom i land på 46 slag og 20 poeng. Under buffersone, gjekk opp på 16,5 i hcp.

 

Forutan hooking og putting var eg veldig nøgd med svingen. Når eg fekk justert kølla hadde eg mange gode slag, med ein liten draw i. Spesielt eit par med 4-jern som eg har slitt veldig med før, det var ganske fint. Nøgd er eg sjølvsagt ikkje, men det var ein positiv utvikling og eg slo betre enn eg noko gong har gjort. Med mindre vind, betre lengdekontroll og betre putting er låge scorer innanfor rekkevidde.

Lenke til kommentar
Skal til Stord og spele Nordea Pairs den 9. august. Aldri spele banen før, men skal prøve å få ein runde før den tid.

 

Vil anbefale deg å spele ein runde og 2 på den først, er ein veldig vanskelig bane.

Er veldig brå overgang ifrå fairway til høgt gras, og sjølv med beine gode slag er det lett for at ballen fere ut og den blir veldig vanskelig å finne. Spesielt på Hull 3, og 5 vil eg sei. Ein golfbane som ikkje er veldig tilgivande egentlig. Greens der og er vanskelige, kjem litt ann på hull plassering, men er ofte veldig bratte, og heller nedover i retning du skyter inn på.

Håper du liker den iallefall:)

Lenke til kommentar
Faen jeg hater golf....

I hear that. Det finnes neppe ein meir irriterande sport enn golf, det er eg heilt overbevist om.

 

Men, som alltid får du eit bra slag her og der og gløymer alt det vonde som har skjedd. Ein dag har du lyst å selge køllene, den neste har du forstått svingen, dagen etter der igjen er du tilbake til det normale. At det går opp og ned kan ein ikkje gjere noko med, då er det viktig å ha innstilling om at du blir betre og lærer noko nytt kvar einaste dag du spelar eller slår på rangen. Om du gløymer det neste dag, greit, men det ligg i bakhovudet ein plass.

 

Det mest positive eg har gjort for mitt spel er å prøve å bli betre. Det beste er å ta protimar, men har du ikkje råd eller tilgang så er det lov å prøve på eiga hand. Du kan derimot fort slå ut baller for 250 kroner på rangen som kunne blitt brukt på protimar. Golf er ein evig jakt på det perfekte ein aldri vil oppnå. Det er slitsomt og deprimerande til tider, men gud så artig når det først fungerer.

 

Golf blir kjekkare jo betre ein blir og jo lågare handicap ein får. Ein på 30 hcp blir kanskje like oppgitt over ein trippel bogey som ein på 5 hcp over bogey, men det er kjekkare å spele bra.

Lenke til kommentar

Yo hadde en protime, hjalp liite men jeg har dratt til Kragerø / Stabbestad, og her blir jeg fra torsdag-mandag. Skal trene som faen og få til detta as, satser på og komme hjem, stolt og under 30 xD

 

Noen andre på forumet som er her nå?

Trenger noen til og kjøre downhill drift med ned til vannet... Hvis du ser noen som legger golf bilen bredt ned bakken så would it might be me :p

Lenke til kommentar
Skal til Stord og spele Nordea Pairs den 9. august. Aldri spele banen før, men skal prøve å få ein runde før den tid.

 

Vil anbefale deg å spele ein runde og 2 på den først, er ein veldig vanskelig bane.

Er veldig brå overgang ifrå fairway til høgt gras, og sjølv med beine gode slag er det lett for at ballen fere ut og den blir veldig vanskelig å finne. Spesielt på Hull 3, og 5 vil eg sei. Ein golfbane som ikkje er veldig tilgivande egentlig. Greens der og er vanskelige, kjem litt ann på hull plassering, men er ofte veldig bratte, og heller nedover i retning du skyter inn på.

Håper du liker den iallefall:)

Agreed, definitivt vanskeleg bane. Spelte der i går (greitt å ha spelt den før Nordea Pairs), og det gjekk i hytt og pine! På mange måtar lik som heimebanen, mange blinde hol, doglegs. Endte vel opp på 19 poeng totalt (18 hol). Fatalt... Eg klarte liksom aldri å konsentrere meg heller. Stod alt for lenge før eg slo, mista nok mykje konsentrasjon då. Ellers var det deilig å ha vore gjennom banen, har lyst å ta ein tur til. Greenane var, som du nevner, vanskelege ja. Mykje opp og ned, kan fort putte av green om ein er uheldig :p. Etter nest siste hol på runden var eg mildt sagt litt oppgitt over dårlege resultat, så då gjekk eg for Happy Gilmore-metoden med driver på siste hol :p Då gjekk det ikkje akkurat betre.

 

Nokre som har woodar å anbefale forresten? Lurer på å kjøpe meg 3- og 5-wood. Nett no har eg kun jernsett og driver. Har lyst på Nike woods, mest grunna at eg har eit Nike-sett og ein Nike-driver i frå før av, kjekt å ha av same merke. Har ikkje prøvd woodar, og veit ikkje om eg kjem til å merke så voldsomt forskjell på dei forskjellege, ikkje med det fyrste iallfall. Men herved sagt, ønsker billeg Nike 5- og 3-wood, let me know if you find something!

Lenke til kommentar

var å spilte på evje igår, veldig fin bane syns jeg. liker når de er breie og flate, greenen var veldig kjapp også!

var til og med en på flighten min som fikk hole in one igår! før han slo sa han: har aldri lagt meg på green på dette hullet før =p

det var sterk motvind så han slo 5 jernet, 153m langt hull. stjerne treff, landa en meter før hullet og rulla i!

Endret av kavk
Lenke til kommentar

Drøbak er banen man drar til når man vil senke hcp'et sitt :) Typisk for meg er å hakke rundt hcp'et mitt på andre baner og så drar jeg 40-42 poeng på Drøbak.... Den er relativt kort og vidåpen. Tilgivende på halvdårlige utslag. Har ikke spilt på den i år så vet ikke noe om banekvaliteten. Noen artige hull med vann hvor du må nøye vurdere køllevalget og om du skal gå kort eller prøve å gå over. Endel store bunkere rundt greenene så fokus på innspill er klokt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...