Gå til innhold

Den store golftråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske grei pris ved tanke på at andre wedger har samme prisen pr.stk. Rart var det avlikevel å ha et slikt wedgeutvalg. Lite tradisjonelt med 54,56,58,60 grader samling. Finner du følelsen for disse klubbene så er ikke prisen så gal,nei tvert om synes jeg.Cleveland har i lang tid vært kjent for å lage gode wedger.

 

Den tradisjonelle og mer vanlige samlingen er 52,56 og 60.Da har du tradisjonell gap-wedge,sand-wedge og lob-wedge. Å ha wedger med kun 2 grader forskjell synes jeg blir litt vel overflødig.Ved mindre du er veldig stabil på dine lengder og har behovet for å være på hårstrået presis.

Lenke til kommentar
PW ligger tradisjonelt på 48 grader.

 

GW ligger tradisjonelt på 52 grader.

 

SW ligger tradisjonelt på 56 grader.

 

LW ligger tradisjonelt på 60 grader.

 

Takk! Jeg har PW og SW - får vurdere å kjøpe en LW da - den kan jeg få til den nette sum av 400kr. Brukt, though..

 

Åja 1400 for alle fire !

Da er det jo dritt bra pris da ! :D

 

Ikke så gærent nei.. glemte dog å nevnte at den er brukt (men som godt som ny stand). Får se om jeg går for en LW til 400 kr.. (evnt. alle, bare for å ha like wedger..)

Endret av Kurt Grusom
Lenke til kommentar

Kor slitt er wedgene? Mange skifter wedger kvart eller annakvart år fordi den rett og slett blir brukt mykje og fort slitt ned. Eg ville vore litt forsiktig med å kjøpe brukt, ville i det minste sett dei først. Du kan få tak i mykje bra frå USA, evt. eBay.

 

For øvrig ein snodig samling det der, 2 grader mellom kvar er ein smule bortkasta imo. Eg har PW (48), 52 og 58 grader. Hadde før eit oppsett med 52 - 56 - 60, men 60 vart for vanskeleg å bruke stabilt, samt at eg ikkje hadde behov for så mange.

 

Må legge til ein viktig melding til alle som er innom denne tråden!

 

Korleis reparere ein nedslagsmerke på riktig måte! Gå gjennom denne guiden for å lære den beste og einaste riktige måten å reparere eit nedslagsmerke!

Det er din måte å bidra med å halde banen ved like. Ser du ein brun flekk etter at nokon har reparert eit nedslagsmerke feil ved å vippe opp jorda? Då kan du grave ut det brune området, tilsvarande eit nedslagsmerke, og bruke metoden vist på nettsida over til å reparere det igjen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...