Gå til innhold

Den store golftråden!


Anbefalte innlegg

Hvor viktig er en god golfhanske? Holder det med en allværshanske fra Biltema, eller bør man ha noe skikkelig på hanskefronten?

Eg har alltid brukt hanske og har ikkje tenkt å slutte. Har prøvd forskjellige, men brukar no kun Nomis-hansken, det er utvilsomt den beste eg har prøvd. Fungerer like bra i regn som sol. Det er riktignok ein dyr hanske (250,-), så om du sliter dei fort ut bør du vurdere å fikse grepet før du finn ein dyr hanske.

 

Biltema-greiene er eg ikkje noko fan av, ikkje er 89,- kroner noko billig heller.

Er det noen som vet om noen golf nettbutikk i norge som har Titleist Vokey Spin Milled Oil Can - 64 deg så si ifra :) Vanskelig og finne no :(

Kva skal du med den? Eg har ein 64º, kjøpte den mest for moro skuld, har den aldri i bagen når eg går ein seriøs runde. Alt for mykje vinkel til å kunne bruke effektivt samt at sjansen for å toppe den er ganske stor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Presterte årets birdie sist helg ...

 

post-100610-1244496004_thumb.jpg

:D

 

:thumbup: La oss ikke håpe det blir sesongens siste...

 

Spilte på Asker her om dagen. Skuffende banekvalitet må jeg si. Bjaavann i Krsand i april var mye bedre enn Asker i juni. Er det bare vinteren som må ta skylden eller er det også noe med banemannskap og kompetanse om banestell?

Lenke til kommentar

Ingen personlege erfaringar, går framleis med bagen på ryggen, men eg har spelt med ein som brukte Clicgear og synest det var kjempegreier. Han var og ganske klar på at å kjøpe noko anna enn ei med tre hjul er tull. Dei er langt betre enn tohjulstraller. Eg fulgte litt med på han og ein anna som hadde to hjul ein runde og såg absolutt fordelen med tre hjul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...