Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det bare er for å ha bevis til en jobbsøknad, tror jeg du kan spare deg det. Det er enklere og mer forståelig å nevne c/c++ som språk du kan enn å referere til en fagkode som ikke sier noenting for folk som gikk på haugen for 25 år siden.

 

Men som cecolon sier, du kan jo melde deg opp og se om det er et fag du kan gli rett gjennom uten noe arbeid. Eventuelt kan du se på andre fag som bruker c++, bildebehandlingsfagene er jeg nesten sikker på bruker dette. DA får du noe ut av det i tillegg.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at han er morsom og kaster klokken sin i søpla o.l, men er han en flink foreleser i tillegg?

Den var sikkert meint om Rivertz. Ja, eg hadde han i alle fall i matte 1, og der gjorde han ein god jobb. Mykje betre enn forelesaren min i matte 3 (Thaule).

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Andrew har en veldig eksperimentell tilnærming til undervisning. Verdt å ta turen innom for å se om det passer for deg, eventuelt for litt autentisk britisk sarkasme.

 

Hm.. Jeg tar vel turen innom timen hans for å sjekke. Sarkasmen i seg elv er vel en grunn for å møte opp? :)

 

Jeg har hørt at han er morsom og kaster klokken sin i søpla o.l, men er han en flink foreleser i tillegg?

Den var sikkert meint om Rivertz. Ja, eg hadde han i alle fall i matte 1, og der gjorde han ein god jobb. Mykje betre enn forelesaren min i matte 3 (Marius).

 

Edit..

 

Flott! Jeg hører litt forskjellig om ham, så det best er vel å teste ut?

Lenke til kommentar

Lite spørsmål:

 

Jeg skal nå begynne på informatikk bachelor 2. termin, og jeg har lagt merke til at jeg ikke får velge noen IT fag, men perspektivemner går fint (har et valgfritt emne). I den planen som ligger ute på ntnu.no mener jeg det sto at perspektivemne skulle være 4. semester, mens i studiehåndboken mener jeg det sto 2. semester..

 

Noen tanker om dette? Er det jeg som feiler på studweb, eller blir jeg tvungen til å velge perspektivemne?

 

*edit* ok nå valgte jeg pedagogisk programvare, så problem solved, men hva må jeg gjøre for å få det lagt til på itslearning? Kommer dette automatisk?

 

*edit2* TDT4100 og TTM4100 har visstnok forelesning samtidig på tirsdager :(

Endret av bslayer
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at han er morsom og kaster klokken sin i søpla o.l, men er han en flink foreleser i tillegg?

Den var sikkert meint om Rivertz. Ja, eg hadde han i alle fall i matte 1, og der gjorde han ein god jobb. Mykje betre enn forelesaren min i matte 3 (Marius).

 

Edit..

 

Flott! Jeg hører litt forskjellig om ham, så det best er vel å teste ut?

Jeg slenger meg på Rivertz-fanklubben. Hadde ham i matte 3 og synes han er et funn. :)

Lenke til kommentar

Da er jeg vell fremme i trondheim, leiligheten så grei ut.

Det var kun fryseren som hadde gått, og en 1.5liter med pepsimaks som hadde sprengt.

Så jeg er klar for ett nytt semester.

 

Noen som vet når man skal/kan møte i morgen? Er det rett på forelesning, som timeplanen sier eller er d noe spess opplegg første dag?

Lenke til kommentar

Litt spennende å gå på kjemi uten kjemi på vgs, og uten forkurs i kjemi.. :p

 

Hvem er den mest kurrante læreren i Matte2 av følgende: Eldar Straume, Brynjulf Owre, Dag Wessel-Berg og Finn Knudsen?

 

Eldar Straume imponerer lite hittil med bare pjatt om alt annet enn matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...