Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg la merke til var at det ikke var klokke der jeg satt i Spektrum, og siden jeg vanligvis bruker mobilen som klokke så endte det med at jeg ikke hadde peiling på hva klokken var. Satt og ventet på "Nå er det 15 minutter igjen av eksamen", men følte meg til slutt såpass ferdig at jeg bare gikk. Da viste det seg at klokken var rundt halv ett.

Lenke til kommentar

Exphil overstått. Tok oppgaven om etikk. Repetisjonsheftet mitt (ikke blomsterheftet) var oppdelt slik at det tok for seg noen punkter og sammenlignet filosofer. Det ene var da etikk, så hadde det greit i hodet.

 

heh, jeg håper å få samfundet til å booke diablo swing orchestra :p

Hadde vært nice! Vet faktisk om en del som ville kommet da.

Lenke til kommentar

Dere vet at det går an å spørre eksamensvaktene om hvor mye klokken er?

Var ei som spurte om klokka og fikk svar på eksamen, går helt fint det.

 

Jeg la dog også merke til at hun satt med en rubrikskube i minuttene før eksamen startet. Er det en ny måte å forberede seg til eksamen på? :dontgetit:

 

Jeg personlig kan ikke tenke å gå noe sted uten armbåndsuret mitt (selvfølgelig med noen åpenbare unntak), og jeg anbefaler alle å skaffe seg det. Har selv hatt armbåndsur siden jeg lærte klokka (vårsemesteret 2010).

Jeg har vanntett armbåndsur, så for meg er det ihvertfall ikke noe sted jeg kan tenke meg å gå uten uret. :) Kanskje unntatt sikkerhetskontrollen på flyplassen da.

Endret av A-Jay
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg personlig kan ikke tenke å gå noe sted uten armbåndsuret mitt (selvfølgelig med noen åpenbare unntak), og jeg anbefaler alle å skaffe seg det. Har selv hatt armbåndsur siden jeg lærte klokka (vårsemesteret 2010).

 

Jeg på den andre siden hater å gå med klokke, synes rett og slett det er veldig ubehagelig. Heldigvis har sim rett og det går ann å spørre eksamensvaktene, noe jeg gjør minst to tre ganger under hver eksamen.

 

Hvor vidt nerde-kuben er en ny måte å forberede seg til eksamen eller ei vet jeg ikke, men det er min erfaring at det ikke er veldig givende å lese de ti minuttene før eksamen starter så det er like greit å ta seg til noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer man å koble av, og være rolig før man får eksamensoppgaven så er kjangsen større for at det går fort før man klarer å fokusere godt på det aktuelle stoffet.

 

Stress påvirker evnen til å gjøre det godt på eksamen - og i fag som faktisk krever logisk og kalkulert tenkning, så hjelper det virkelig å slappe av før man begynner på eksamen. Greit nok at man kan tenke fortere og mer problemløsningsorientert under høyt stress, men kjangsen er desto større for at man henger seg opp på et blindspor.

 

Bruk stresset rett, og sett opp tempoet når det gjenstar 45-30min. Om så man ender opp på et blindspor så har man fått gjort mye godt før den tid, og man går ut av eksamenslokalet med følelsen av å ha gjort det bra.

Lenke til kommentar

 

heh, jeg håper å få samfundet til å booke diablo swing orchestra :p

Hadde vært nice! Vet faktisk om en del som ville kommet da.

 

Hah! Du vet om de jeg har vist musikken til. Dust. :p

 

Men hadde vært kjempekult om de kom, så om No0en får interessen til det bandet, og trenger flere til å mase på samfundet, er det bare å gi meg et ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...