Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stiller isåfall. For lite dritfett på Samfundet. Jeg ville egentlig se Sundfør, men da kunne jeg ikke. :(

 

Nytt program utformes nå helt i begynnelsen av januar, så om det skal pushes er det et ypperlig tidspunkt. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor mye som bookes semesteret før, men smale band er kanskje ikke helt på plass. Igjen, er ikke bombesikker.

Lenke til kommentar

 

Nytt program utformes nå helt i begynnelsen av januar, så om det skal pushes er det et ypperlig tidspunkt. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor mye som bookes semesteret før, men smale band er kanskje ikke helt på plass. Igjen, er ikke bombesikker.

 

spamaksjon for diablo swing orchstra i begynnelsen av januar da :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er bare gjetting, men for meg ser det ut som om det er bytta lærebok i innovasjon/organisasjonsdelen. Så det som er felles for pre-2009 og nå er økonomidelen (~30% av eksamen), og kanskje noen av artiklene i kompendiet (~20% av eksamen).

 

Det er ihvertfall mange av spm fra før 2009 som ikke har noe med dagens pensum å gjøre også i organisasjon/entrepenør delene. Sånn som hva teori-x/y er, Dafts sektormodell og HR-et-eller-annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener det går på forholdet mellom mulig maks stipend og studiepoeng opp til 60. Det er mulig med ca 40k i stipend, og da er du forventet å få 60 studiepoeng. Altså får du 767 kr pr studiepoeng opp til maks 60 poeng i året.

 

Edit: for typiske fag på gløs er det 5000 per bestått eksamen.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Jeg får 39500 i lån i halvåret. Står jeg blir 40% gjort om til stipend. Det vil si 15800 i halvåret.

 

Men aner ikke hvordan det er med kriteriene for å få stipend da... Om det er slik at du får mer stipend for hver eksamen du består, eller om du må bestå alle for å få stipend i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...