Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Temmelig fornøyd med lyden i mine DT770 PRO rett fra lydkortet mitt, men jeg har i alle år merket litt dropp i bassen på høyere volum.

Så bestemte meg en dag for å teste ut skikkelig billig forsterker fra kina, og fant ut at man får jo rørforsterkere og til en billig penge.

 

Ble utrolig mye mere punch i lyden, og nå hører man at det ikke er noe som sliter lenger (untatt hørselen min kansje)

Men dem gjør også nerdebulen en del mer nerdete, så tenkte jeg kunne dele ett bilde av dem.

 

sc6aq7C.jpg

 

Har du sjekket om det er DC på utgangen på disse? 

Lenke til kommentar

Hvilket lydkort bruker du?

 

 

Standard innebygget i mitt gamle Gigabyte hovedkort bare.

 

Har du sjekket om det er DC på utgangen på disse?

Nei det har jeg ikke sjekket. Er der fare for det på disse? Lyden er upåklagelig så virker å være gode greier.

 

Kan alltids plugge inn oscilloskopet en dag å sjekke.

 

Bruker preamp'en før forsterkeren til høyttalerne og nå, gir en heftig boost i bassen som er ganske digg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takk igjen! :D

 

 

Har lenge vært inspirert av mange andre som har lagt ut nerdebule her selv..

 

Madamen og jeg kjøpte hus tidlig i sommer, og jeg fikk endelig kapret meg et eget rom til å ha alle mine ting i. Ikke så stort rom som i utgangspunktet ønsket, men man inngår nå noen kompromiss her og der ;)

 

Jeg hadde ikke muligheter til å gå får den veldig minimalistiske stilen, som jeg også liker veldig godt, da det var mer viktig for meg å få frem gamle Star Wars-figurer, etc, alle tegneseriene osv. Men, prøvd å gjort det best mulig. Ser at jeg har kanskje litt for mye!?  :innocent:

 

Dessverre fikk jeg ikke plass til alt, heller. Komplett Donald Pocket-samling, samt ca 1000 CD-er står fortsatt i esker. :(

 

Ikke 100 % fornøyd med hylla over pulten, der alle småfigurene står, men jeg gjorde som best jeg kunne.

 

 

Noen med idéer til belysning?

 

 

 

En annen ting; Denne tråden kommer ikke opp blant "mine innlegg" .. noen som vet hvordan det kan ha seg? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...