Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Bruker du virtuelle skrivebord?

 

Sitter nå med 2x27" 4k på jobben, men har tidligere hatt 4x27" 2560x1440 i bredden og syns det nesten var i meste laget. På et punkt syns jeg det kan bli for mange skjermer, hvertfall til primær bruk og ikke skjermer ytterkanten av synsfeltet som sjeldent blir brukt/like godt kunne vært virtuelt skrivebord/notifications.

 

Forstår det slik at Windows 10 også har grunnleggende støtte for virtuelle skrivebord, selv om det neppe er på nivå med populære skrivebordsmiljø i Linux.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker du virtuelle skrivebord?

 

Sitter nå med 2x27" 4k på jobben, men har tidligere hatt 4x27" 2560x1440 i bredden og syns det nesten var i meste laget. På et punkt syns jeg det kan bli for mange skjermer, hvertfall til primær bruk og ikke skjermer ytterkanten av synsfeltet som sjeldent blir brukt/like godt kunne vært virtuelt skrivebord/notifications.

 

Forstår det slik at Windows 10 også har grunnleggende støtte for virtuelle skrivebord, selv om det neppe er på nivå med populære skrivebordsmiljø i Linux.

 

Linux all the way

Lenke til kommentar

Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk ?

100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer.

Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa..

post-116700-0-01927100-1489342307_thumb.jpg

Endret av H.A.M.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk ?

100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer.

Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa..

20170312_185755.jpg

Hvilken sofa er det, og hvorfor står det en tv bak den?
Lenke til kommentar

 

Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk

100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer.

Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa..

20170312_185755.jpg

Hvilken sofa er det, og hvorfor står det en tv bak den?

 

 

 

Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa..

Lenke til kommentar

På 4k skjermer kan man potensielt jobbe med mye samtidig, tror dog ikke jeg kommer til å få innvilget noen slike med det første.

Ja, men må skalering til så ikke ting blir knøttsmått. KDE støtter dette ganske fint, da. Allikevel får jeg plass til firefox, thunderbird, pidgin og et par terminaler på samme skjerm om jeg ønsker :)
Lenke til kommentar

 

 

Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk

100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer.

Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa..

20170312_185755.jpg

Hvilken sofa er det, og hvorfor står det en tv bak den?

 

Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa..

Burde lest innlegget bedre ja, kom ikke på i farten hva miniNES var før du skrev det nå. Men hadde fremdeles vært interessant hvilken sofa det er. Endret av asle96
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...