Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

34 minutes ago, SkyMarshall Arts said:

Oh snap. Denne tråden husker jeg fra tidlig 2000-tallet. Nostalgien klaska til meg som en hagespade her.
Har jo da også skjedd litt på nerdebulefronten siden de sure leilighetene man hadde den gang.
Nå har man fått kloa i sitt eget hus og innreda kjellerstua etter eget ønske med konas ... velsignelse. (ish)

20191103_181527.thumb.jpg.45f34b130380efc23fd2ba20c17b269c.jpg

 

 

 

Endelig plass til å sette frem alt man har eid og samlet oppigjennom. Blitt skikkelig koselig for en gammel nerd.

Gratulerer! Du vant denne tråden :D

Spesielt deilig å se Quake spilla i midten av hylla!

Tror faktisk du vant hele forumet med den kjellerstua der 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SkyMarshall Arts skrev (2 timer siden):

Oh snap. Denne tråden husker jeg fra tidlig 2000-tallet. Nostalgien klaska til meg som en hagespade her.
Har jo da også skjedd litt på nerdebulefronten siden de sure leilighetene man hadde den gang.
Nå har man fått kloa i sitt eget hus og innreda kjellerstua etter eget ønske med konas ... velsignelse. (ish)

20191103_181527.thumb.jpg.45f34b130380efc23fd2ba20c17b269c.jpg

Endelig plass til å sette frem alt man har eid og samlet oppigjennom. Blitt skikkelig koselig for en gammel nerd.

Oh, schnapps! Jeg liker spesielt alle spillklassikerne, fra tiden spill ennå var å få i pappesker! ❤️

Jeg kan matche Half-Life (har desverre ikke Blue Shift eller Opposing Forces), Dark Forces, Shadow Warrior, Duke Nukem 3D og Alien: Anthology Collectors Edition
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2kWPtmQdUhGh1LFTX?e=oqQuAI

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Retroman skrev (11 timer siden):

Nice. Skikkelig gjennomført! Og hold på kona!! Enda kulere at du ivaretar at fremtidige generasjoner også får interessen.

Har flere planer med stua mi, men foreløpig er det også lager for mye annet rart og hjemmekontor for kona.

Nice. Kona skal beholdes og kid skal forsøkes oppdras i litt god gammel kvalitet. Lykke til med stua di også, kjenner godt til at det blir lager for alt mulig annet rart før man er ferdig. Men når man er ferdig ... beste følelsen.

Nizzen skrev (11 timer siden):

Gratulerer! Du vant denne tråden :D

Spesielt deilig å se Quake spilla i midten av hylla!

Tror faktisk du vant hele forumet med den kjellerstua der 😍

Haha kult 🥰 Quake må jo ha hedersplassen. Så mange fete stunder man har hatt i alle tre oppigjennom. Quake var faktisk min aller første multiplayer greie på gutterommet til en kompis, med en seriellkabel mellom to pc'r og 2player LAN hele natta. Man glemmer ikke sånt så lett når alt man gjorde før det var å sende Playstation kontrollern mellom seg for å ta annenhvert liv i Resident Evil. (som også er noe man ikke glemmer så lett. #childhood)

leifeinar skrev (11 timer siden):

Helt fantastisk. Er så bra at det finnes gode koner som lar oss nerde ivei :)

Hvor er det bildet over skjerm fra?

 

Takk takk 🥰 Blir litt enklere når konepone er med på laget :) Bildet er fra The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

PaladinNO skrev (11 timer siden):

Oh, schnapps! Jeg liker spesielt alle spillklassikerne, fra tiden spill ennå var å få i pappesker! ❤️

Jeg kan matche Half-Life (har desverre ikke Blue Shift eller Opposing Forces), Dark Forces, Shadow Warrior, Duke Nukem 3D og Alien: Anthology Collectors Edition
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2kWPtmQdUhGh1LFTX?e=oqQuAI

Kuleste spilleskene man får er jo PC bigboxes. Den gangen det var viktig at spillene syntes godt i butikkhylla på Thorn og Spaceworld 😄 Var jo en del kvalitet på bildet ditt der også gitt. Need for Speed-serien, Starcraft, Diablo, Terminal Velocity osv. Kjenner jeg må jakte litt på Starcraft og Broodwar, har ikke dem selv. Good stuff.

Endret av SkyMarshall Arts
Leif was here
  • Liker 3
Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts skrev (På 15.11.2020 den 22.44):

Kuleste spilleskene man får er jo PC bigboxes. Den gangen det var viktig at spillene syntes godt i butikkhylla på Thorn og Spaceworld 😄 Var jo en del kvalitet på bildet ditt der også gitt. Need for Speed-serien, Starcraft, Diablo, Terminal Velocity osv. Kjenner jeg må jakte litt på Starcraft og Broodwar, har ikke dem selv. Good stuff.

Mange takk, mange takk. :) Det har tatt noen år å få tak i alt - og noen få kroner...
Jeg er STOR fan av StarCraft, så det kan anbefales å anskaffes. :thumbup:
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2gUYHON_HqeZ735Iy?e=ITxsgh
Gammelt bilde, så har blitt noe mer siden den gang.

Men spillet jeg er mest stolt å eie er ikke engang med på bildet kom jeg plutselig på i det jeg prøvde å ta et bedre bilde med den nye speilrefleksen (Canon EOS 600D -> 800D).

Age of Empires Collector's Limited Edition (ikke min video)
Jeg har også "Tomb Raider European Endurance Collectors Edition" (det er visstnok det fulle navnet...), Aliens vs Predator Hunter Edition (2010),  Duke Nukem Forever Collectors Edition og 2 stk. Far Cry 3 Insane Edition.
Har alt på en annen hylle her nede.

Samt StarCraft 2: Wings of Liberty, Heart of The Swarm og Legacy of The Void Collectors Edition med ekstra Bradygames Collectors Edition Strategy Guide der de var å få (de lagde visst aldri noen til Legacy of The Void). Og med unntak av Age of Empires 2-pakken så er fortsatt alt i plastikk. ❤️

EDIT:
Oppdatert bilde:
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2lQC1R8WeveZFaKN0?e=bIij0s

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

@SkyMarshall Arts

Det var jammen lenge siden. Har du vært på ferie i mange år, eller bare vært andre steder på forumet? 😛

Konge-bule! Misunner deg den store plassen. Har "dessverre" kun et mindre rom jeg kan ha Mancave på, men jeg skal ikke klage; Har selv fått et eget rom, helt for meg selv, og jeg er fornøyd! :) Men, er dessverre en del som måtte vike plass. 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (På 16.11.2020 den 0.49):

Mange takk, mange takk. :) Det har tatt noen år å få tak i alt - og noen få kroner...
Jeg er STOR fan av StarCraft, så det kan anbefales å anskaffes. :thumbup:
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2gUYHON_HqeZ735Iy?e=ITxsgh

Men spillet jeg er mest stolt å eie er ikke engang med på bildet kom jeg plutselig på i det jeg prøvde å ta et bedre bilde med den nye speilrefleksen (Canon EOS 600D -> 800D).

Age of Empires Collector's Limited Edition (ikke min video)
Jeg har også "Tomb Raider European Endurance Collectors Edition" (det er visstnok det fulle navnet...), Aliens vs Predator Hunter Edition (2010),  Duke Nukem Forever Collectors Edition og 2 stk. Far Cry 3 Insane Edition.
Har alt på en annen hylle her nede.

Samt StarCraft 2: Wings of Liberty, Heart of The Swarm og Legacy of The Void Collectors Edition med ekstra Bradygames Collectors Edition Strategy Guide der de var å få (de lagde visst aldri noen til Legacy of The Void). Og med unntak av Age of Empires 2-pakken så er fortsatt alt i plastikk. ❤️

Ikke bare glemte jeg alt det, jeg er ikke engang sikker på om bildet ble bedre...
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2lH9t2khzHxiDZh-_?e=20cKUL

Snadder. Mye snadder. Har faktisk alle tre collectors av SC2 selv. Nice hyllefyll :)

Bone skrev (På 16.11.2020 den 11.57):

@SkyMarshall Arts

Det var jammen lenge siden. Har du vært på ferie i mange år, eller bare vært andre steder på forumet? 😛

Konge-bule! Misunner deg den store plassen. Har "dessverre" kun et mindre rom jeg kan ha Mancave på, men jeg skal ikke klage; Har selv fått et eget rom, helt for meg selv, og jeg er fornøyd! :) Men, er dessverre en del som måtte vike plass. 😕 

Heihopp. Nei du jeg er usikker på hvorfor jeg datt av forumet en periode. Har egentlig ikke noe god timeline på det der. Mulig Discord osv tok over en periode. Hjelper jo også på med unger og hus og jobb og liv.

Men jeg er her nå. Nostalgien er å ta og føle på 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slenger inn et bilde fra gamer-hjørnet mitt

Ikke så strøkent som mange andre. Men bor i ei lita leilighet, så da blir det sånn.
Stua får komme ved en senere anledning.

 

IMG_20201109_232823.jpg

Endret av JFM
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...