Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der har de jammen kommet ja, kan ikke være lenge siden. Liker ikke LED da, vil ha uten lys, og gjerne PBT taster. Har du prøvd ABS vs PBT, skal visstnok være mye mindre glatt.

Lyset kan jo skrues av og på veldig lett ;)

Du kan jo kjøpe keykaps? Ekstremt lett å bytte dem! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kofferten er større enn den ser ut o.O

Tja, er ikke så veldig stor, men pga tykkelsen så blir den ikke akkurat en liten koffert nei. XD Det ble i hvert fall så kompakt som jeg klarer. :-P

Mini-E-ATX edition. ^^

Fikk testa noe 3Dmark fire strike. 12000 poeng i extreme-versjonen er vel ikke så alt for ille. :-)

Skrevet

Mmm tror litt copper skal blir bra...

Bestilte visst 1m tubing istedenfor 3m. Tenkte ikke på at jeg bestilte fra en US selger som måler i fot :rofl:

Hvilke fittings er det du bruker på det der?? :D

Skrevet (endret)

Hva er hensikten med bakplata du har snekret sammen? :p

I hvert fall ikke ytterligere varmefordeling. ^^

Og hvorfor har akrylen bølget seg sånn?

(får du laget festehull for alle festehullene så vil den holdes bedre på plass og da uten så ujevnt trykk) Men krever jo da at du har skruer som er lengre. :)

Endret av Andrull
Skrevet (endret)

Alt for estetiske grunner. Blå/grønn PCB ser ikke bra ut.

Skal ikke bruke den platen jeg laget nå, den ble mer som å finne ut av hva some funker :p

Edit: Det var en "rest"-plate jeg hadde liggende igjen etter frontpanelet på 800Den, så den har blitt slengt litt rundt og litt diverse, prøvde også å sande den litt for å se hvordan det ble istedenfor "glossy" look

Endret av VegardBS
Skrevet

..

Egentlig litt rart dem ikke selger kofferkabinett ferdige, tror det ville vert et greit marked for det bladt dem som reiste mye på lan.
Skrevet

Egentlig litt rart dem ikke selger kofferkabinett ferdige, tror det ville vert et greit marked for det bladt dem som reiste mye på lan.

Lian-Li har en M-ITX som er koffert-ish

• Liker 1
Skrevet

Lian-Li har en M-ITX som er koffert-ish

Du får ikke et enkelt kab som passer alle bruksområder, så det er egentlig enklere å bygge ett selv.

Skrevet

Ja, jeg må si meg litt enig i at jeg synes det er rart at absolutt alle skal lage omtrent det samme. ^^

Selv disse billige merkene som ikke kan by på noe som helst...

Jaja, gjør det desto bedre å bygge selv. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...