Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Er det noe fargetema? Ser litt random farger her og der :p

2: Snu RADen?

1: Er ikke noe spesielt fargetema, men jeg ser ikke så veldig mange som kolliderer da :p Er i såfall de røde stripene på skjermkortet som skiller seg ut fra resten som er blått/mørkt/hvitt.

2: Går dessverre ikke når viftene i toppen der er montert, den delen av RADen der slangene sitterfast er for stor... Om ikke så hadde det nok vært en endring tenker jeg!

 

Er litt lite R3 egentlig, hvertfall om man sammenligner med R4.

Lenke til kommentar

hvor stor plass er det mellom plata du har hardiskene bak or døra? lurer på om det er mulig i få laget ett hull der å få ssd'en festa over phanteks logoen gjennom det lille vinduet. tror det kunne sett litt tøft ut. ssd er vel 7-8mm tykk så trenger ikke all verdens plass. spesielt varme blir de heller ikke

Lenke til kommentar

hvor stor plass er det mellom plata du har hardiskene bak or døra? lurer på om det er mulig i få laget ett hull der å få ssd'en festa over phanteks logoen gjennom det lille vinduet. tror det kunne sett litt tøft ut. ssd er vel 7-8mm tykk så trenger ikke all verdens plass. spesielt varme blir de heller ikke

 

Du får fint plass til en ssd der

Lenke til kommentar

post-79251-0-19935900-1385595903_thumb.jpg

Noen synes 1500,-kr er mye for en strømforsyning. Jeg derimot må ut med 1550kr for bare kablene til PCen. XD (til kablenes forsvar så veier de også 4 ganger mer i rent kobber enn corsair PSUen i bakgrunnen. :-p)

 

Men sånn er det med high end PC.

 

Classified-korta gjorde det rett og slett nødvendig med en oppgradering av strømkoblingene. I samme slengen gjøre klart for fremtidige EVGA Epower og hjemmesnekra PSU (2000W+). :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...