Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt passer. Det er bare snakk om hvor finurlig man er. Strips, dremel?

 

Ja jeg er ganske Macgyver når det kommer til slikt, men H80 tror nesten er umulig å montere fordi kjøleren er for stor ift kortet og kræsjer i strømkontaktene på kortet, da må man ha en ekstra kjøleblokk av noe slag imellom kortet og kjøleren isåfall.

Lenke til kommentar

var innom coolermaster shopen i går på jakt etter slike støvfilter rammer til stacker 830 serien, fant ikke de, men jeg kom over dette: http://www.cmstore.eu/case/haf/haf-stacker/haf-stacker-935/

 

ser gromt ut, noen som har sett noe til det i bruk enda?

 

Linux (youtube) kikket litt på det når han var på en messe for en tid siden. Mulig du kan søke det opp på kanalen hans eller noe slikt

Lenke til kommentar

 

Linux (youtube) kikket litt på det når han var på en messe for en tid siden. Mulig du kan søke det opp på kanalen hans eller noe slikt

Antar det er Linus du snakker om? :p

 

Noen som har Corsair Link her? Får ikke frem viftene eller led lysene i programmet. Har googlet endel og flere har problemer, men løsningene fungerer ikke.

Det er fordi det dessverre ikke fungerer :(

Lenke til kommentar

Mmm tror litt copper skal blir bra...

Bestilte visst 1m tubing istedenfor 3m. Tenkte ikke på at jeg bestilte fra en US selger som måler i fot :rofl:

eWXxsEx.jpg

bsEOWZw.jpg

Nais, nais. :) Må ikke glemme å pusse de rørene da. ;)

 

Ikke at jeg skjønner hvorfor man ønsker å kjøpe noe så standard som kobberør fra amerika, når man får de over alt. :p Blir litt som å kjøpe mel eller sukker på nettet, når du uansett kunne gått til nærmeste lokale forhandler og sikkert fått nesten like god pris.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...