Gå til innhold

Hva blir Mette-Marits fremtidige rolle ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mette-Marits retur til et liv i offentligheten som et samlende og positivt dronningemne, blir stadig mer krevende.
Kommunikasjonsrådgiverne hennes har sikkert skrevet mange utkast, men har så langt ikke realisert noen av dem.

https://www.tv2.no/nyheter/to-av-tre-kritiske-til-mette-marit-stillheten-straffer-seg/18624774/

Et passende tidspunkt for å lage et regissert propaganda-intervju blir etter at sønnen har fått en rettskraftig dom og etter at lungene er byttet ut. Hun er nok «parkert» en god stund til…….

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mad.cat skrev (12 timer siden):

Vel for det første så vet vi fra hennes egne ord at hun googlet ham. Kloke sjeler har gjenskapt hva et Wikipedia søk ville finne og det ville ledet henne rett til informasjon om overgrep mot barn.

kan du vise link til denne Wikipedia-siden?

• Liker 1
Skrevet

Kronprinsesse Mette-Marit burde ikke bli dronning i hvertfall etter slik skandale med epstein-saken. Hvorfor blir henne ikke etterforsket? Ingen av nåværende "gransking-teamet" vil blande henne i saken. Det ser ut som "gransking teamet" er bare der som duer.

• Liker 2
Skrevet
Vokteren skrev (1 time siden):

Mette-Marits retur til et liv i offentligheten som et samlende og positivt dronningemne, blir stadig mer krevende.
Kommunikasjonsrådgiverne hennes har sikkert skrevet mange utkast, men har så langt ikke realisert noen av dem.

https://www.tv2.no/nyheter/to-av-tre-kritiske-til-mette-marit-stillheten-straffer-seg/18624774/

Et passende tidspunkt for å lage et regissert propaganda-intervju blir etter at sønnen har fått en rettskraftig dom og etter at lungene er byttet ut. Hun er nok «parkert» en god stund til…….

Det er ikke sikkert hun blir parket fordi den eneste arven-veien går til kronpris Haakon og kronprinsesse mette-marit. Det er ikke sikkert folket vil ha sjaman durek verrett som konge?

• Hjerte 2
Skrevet
Mr.M skrev (57 minutter siden):

kan du vise link til denne Wikipedia-siden?

Jeg fant linken via et annet nettforum som har mange titusen innlegg om dette tema og har ikke tenkt å bruke tre timer på å tråkke meg tilbake til det innlegget men ett raskt søk via AI forteller følgende: 

For å se siden nøyaktig slik den ble vist grafisk i 2013, kan du bruke Wayback Machine:

Hva sto det der i 2013?
Selv om det var forsøk på å endre innholdet, inneholdt artikkelen i 2013 informasjon om:
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
mad.cat skrev (13 minutter siden):
Hva sto det der i 2013?
Selv om det var forsøk på å endre innholdet, inneholdt artikkelen i 2013 informasjon om:

jeg er rimelig sikker på at wikipedia nettsiden ikke så slik ut som i linken din, i 2013.

men uansett, det betyr ikke noe, all den tid Mette-Marit ikke søkte på Wikipedia for å lese om Epstein. Hvem av oss gjorde det i 2013?

Skrevet
1 hour ago, Sosialismen said:

ikke sikkert folket vil ha sjaman durek verrett som konge

Ikke noe jeg ønsker selvsagt, men hvor mye verre ville det egentlig blitt. Ikke veldig bra den kommende regenten heller. 

Skrevet

M.M. har allerede bedt om unnskyldning for manglende dømmekraft. Minner også på at hun avsluttet vennskapet lenge før den mannlige eliten i Norge gjorde det. Og at Epstein var en overgriper som manipulerte offrene sine. Ellers har apparatet rundt henne ikke fungert godt. De kunne ha advart henne. Kronprins Haakon burde også fulgt med på Epstein, lest på nettet el.

24. februar 2026:

image.thumb.jpeg.4de5fe1391731eb1de5312d07bae97f1.jpeg

https://www.vg.no/nyheter/i/m0Q114/thorbjoern-jagland-innlagt-paa-sykehus

• Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
kremt skrev (21 minutter siden):

Ikke noe jeg ønsker selvsagt, men hvor mye verre ville det egentlig blitt. Ikke veldig bra den kommende regenten heller. 

Det er selvfølge at folket vil ha kronpris Haakon og kronprinsesse Mette-Marit som neste etterkommer av Kong Harald.

Det er mindre tall for sjamanen durek verrett og kronprinsesse Martha Louise ellers vil folk ha republikk. Tenk Norge med republikk styrereform med en president. Det stemmes årlig på stortinget om det. Det er ikke stor stemning for kongehuset lenger, men folket elsker Kong Harald uansett.

Endret av Sosialismen
Skrevet
Mr.M skrev (41 minutter siden):

jeg er rimelig sikker på at wikipedia nettsiden ikke så slik ut som i linken din, i 2013.

men uansett, det betyr ikke noe, all den tid Mette-Marit ikke søkte på Wikipedia for å lese om Epstein. Hvem av oss gjorde det i 2013?

Jeg vet ikke med deg men googlet jeg noe da ville Wikipedia vært mest sannsynlige kilde til mye av infoen jeg leste, det er det også i dag. 

Uansett: la oss si MM var helt ukjent med Epstein sine kriminelle handlinger, det kan godt være.
(selv om hun selv viser til at hun ikke visste omfanget av det ) 

For meg er det som har svekket all tillit til MM ikke Epstein saken , det er MBH saken.

Vedrørende Epstein er det måten hun har kommunisert med ham som også vitner om en person jeg har lite til overs for.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
mad.cat skrev (7 minutter siden):

Vedrørende Epstein er det måten hun har kommunisert med ham som også vitner om en person jeg har lite til overs for.

Og da kan jeg utbrodere:

jeg synes det er vulgært, harry, uintelligent og uinteressant med en mor som skryter av at hun ønsker å henge opp nakne damer på veggen til 15 åringen sin. 

Jeg synes det er pinlig med ei voksen dame som sutrer og klager over å være i bryllup

og som ber en annen mann komme å redde henne fra arbeidsdagen sin.

Som tøffer seg med at hun er obsternasig og sover på gulvet på flyet og tror at en annen mann vil finne dette morsomt eller kult.

Alt dette oppfatter jeg som svake personlighetstrekk, som jeg rett og slett ikke finne spesielt sjarmerende. Tvert imot finner jeg det frastøtende.

Men dette er altså bare kirsebæret på toppen når en fra før av har sett first-hand hvordan hun har håndtert krisen rundt sin kriminelle rusmisbrukende vold og mulig voldtektutøvende sønn.

Jeg ser på Mette Marit som for svak til å være dronning. 

Endret av mad.cat
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
mad.cat skrev (5 timer siden):

Ingen har vel påstått dette, det er en stråmann som er brukt gjentatte ganger når oppdragelsen til MBH blir diskutert, så jeg kan heller omformulere spørsmålet til deg:

Er oppdragelse fullstendig ubetydelig for hvordan vi blir som voksne? 

Sjølvsagt ikkje. Eg meiner at spørsmålet mitt var relevant, men at resten av innlegget ditt gjev eit godt svar på kva du meinte.

Skrevet
Sosialismen skrev (2 timer siden):

Det er ikke sikkert hun blir parket fordi den eneste arven-veien går til kronpris Haakon og kronprinsesse mette-marit. Det er ikke sikkert folket vil ha sjaman durek verrett som konge?

Ingrid Alexandra er eit alternativ.

• Liker 1
Skrevet
Mr.M skrev (2 timer siden):

Ho har jo sagt at ho googla han. Der kunstig intelligens kjem på toppen av trefflista i dag kom det ofte ein wikipedia-artikkel.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sosialismen skrev (1 time siden):

Det er selvfølge at folket vil ha kronpris Haakon og kronprinsesse Mette-Marit som neste etterkommer av Kong Harald.

Det er mindre tall for sjamanen durek verrett og kronprinsesse Martha Louise ellers vil folk ha republikk. Tenk Norge med republikk styrereform med en president. Det stemmes årlig på stortinget om det. Det er ikke stor stemning for kongehuset lenger, men folket elsker Kong Harald uansett.

Det er vel ikkje gitt at folk ville ha vore meir fornøgde med Thorbjørn Jagland eller ein eller annan juksepave som president.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
torbjornen skrev (11 minutter siden):

Ingrid Alexandra er eit alternativ.

Kongens såkalte yndlings "blomsterart" kan også være en favoritt. Det spørs hvordan hun skal gjøre sine oppgaver alene når hun blir dronning?  Det kommer også an på hvem som skal gifte seg med?

Hvis alt går med på boks, kan hun selvsagt bli favoritt dronning og hennes hans majestet.

Ut ifra det jeg hører fra medier, så er det ikke noe stor stemning for kongehuset.

Skrevet
torbjornen skrev (1 time siden):

Det er vel ikkje gitt at folk ville ha vore meir fornøgde med Thorbjørn Jagland eller ein eller annan juksepave som president.

Det er sant men i motsetning til kongehuset kan vel en president forkastes om han viser seg å være juksepave..

Dette gjør at vi, folket, slipper å bruke millioner av våre skattepenger på :

avkommet sitt selverklærte 60 tusen i måneden - kokainforbruk,

12-13 nye iPhone mobiler hvert år for avkommet kaster og knekker mobilen i raseriutbrudd og da må mamma kjøpe ny, 

Rusavvenning til ett par hundre tusen i måneden som ikke fører til noe som helst

leilighet på Frogner til 50 tusen i måneden

osv osv osv.

MBH har ett helt sinnsykt forbruk på 

kokain

prostituerte

only-fans

Festing

Avrusning og nå bolig på Frogner.

Han har INGEN inntekt.

Hva tror du betaler gildet? 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
mad.cat skrev (25 minutter siden):

12-13 nye iPhone mobiler hvert år for avkommet kaster og knekker mobilen i raseriutbrudd og da må mamma kjøpe ny

Har du gått helt av hengslene nå, eller?

• Liker 1
Skrevet
frohmage skrev (1 time siden):

Har du gått helt av hengslene nå, eller?

Kokainforbruk på 60 000 i måneden reagerer du ikke på men overdrivelse av antall telefoner?

Uansett; han gjør selv narr av hvor mange mobiler han har knust når han forklarer seg i retten, så ja, det er en reell utgift vil jeg påstå selv om antallet ikke er like høyt som jeg skriver i første innlegget. 

• Liker 3
Skrevet
mad.cat skrev (1 minutt siden):

Kokainforbruk på 60 000 i måneden

Det må du nesten gi en kilde på.

mad.cat skrev (2 minutter siden):

Uansett; han gjør selv narr av hvor mange mobiler han har knust når han forklarer seg i retten, så ja, det er en reell utgift vil jeg påstå selv om antallet ikke er like høyt som jeg skriver i første innlegget. 

Hva så? Hva folk bruker pengene sine på er vel ikke vårt problem. Kan du poste en bankutskrift på hva du har brukt penger på det siste året?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...