Revolution Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Pans Labyrint... Forventet meg en flott eventyrfilm, men det fikk jeg ikke. Filmen var bra og viste en haug med brutalitet og slemme rette menn... Jeg skulle ønske at det ble mer eventyr da jeg var i humør til litt fantasi, men man kan ikke få alt...(Nå har jeg skrevet en del om mine forventniger, men jeg gidder ikke mer og avslutter nå) 6/10 Bra film men ikke forvent et fantastisk eventyr, det er bare få deler som handler om dette... Lenke til kommentar
guest315 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) ---- Endret 7. oktober 2007 av guest315 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Ghost Rider. Denne filmen har ikke fått dårlige kritikker uten grunn. Dustete historie og effekter. Jevnt over elendige skuespillerprestasjoner. Er man ikke veldig fascinert av karakteren eller tegneserier generelt er det best å styre unna. Karakter: 3/10 9526130[/snapback] Ehm. Greit nok å si at filmen suger, men at effektene gjør det? Jeg ble faktisk imponert over noen av de. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Det lille jeg har sett av effektene holdt til at jeg ikke så filmen, den flygende hodeskallen så så tåpelig ut. =/ Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 RATTATUI(7,5/10) Ikke veldig morsom, men jevnt over en underholdende film som leverer. Det er en slik film jeg gjerne kan se flere ganger, uten kunne begrunne hvorfor. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Traileren får filmen til å virke dårligere enn den faktisk er. Fortsatt en dårlig film, men ikke så dårlig. Når det kommer til effektene så mener jeg å huske at filmen ble utsatt et halvt år grunnet at de ville jobbe mer med effektene. For $110 millioner dollar så spørs det effektene virkelig var så imponerende (men Cage kostet vel endel millioner dollar). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 The invisible Dette var en veldig bra film, enkelt og greit Vanskelig å forklare, må sees 8/10 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Shooter Likte komplottet, skuespillerene og handlingen. En veldig bra action/thriller, 8/10 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hva er Cage? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hva er Cage? 9529088[/snapback] Nicolas Cage kanskje? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Traileren får filmen til å virke dårligere enn den faktisk er. Fortsatt en dårlig film, men ikke så dårlig. Når det kommer til effektene så mener jeg å huske at filmen ble utsatt et halvt år grunnet at de ville jobbe mer med effektene. For $110 millioner dollar så spørs det effektene virkelig var så imponerende (men Cage kostet vel endel millioner dollar). 9528041[/snapback] Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Ja, Nicholas Cage, en dyr skuespiller. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Aaah, trodde han mente i Ratatoiu eller hva den heter jeg Lenke til kommentar
guest315 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) ---- Endret 7. oktober 2007 av guest315 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Min forsinkede anmeldelse av 28 Weeks Later: tLNDHOl0x9Q Pros: - Realistic and entertaining "simulation" of a zombie breakout - Good entertainment film, you don't do a lot of thinking - Well paced Cons: - Doesn't go enough into the issues it revolves around - The ending is kind of anticlimactic Verdict: A good film if you want to just relax and watch a zombie film, but isn't really good for anything besides that. Recommended for fans of zombie films (but you might get disappointed). 7,5/10 Og ikke kom og si at den ikke er en zombie-film, for den er en forbanna zombie-film! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) NEXT En spennende og vakker film. Den har action, kjærlighet, humor og litt drama. De klarer å balansere godt mellom action og kjærlighet, og filmen gir deg muligheten til å ta noen små pauser for å få med seg alt som har skjedd. Filmen var ikke så lett å forutsi, den hadde mange kreative og uventede scener. Jeg tror på skjebne, og derfor likte jeg denne filmen ekstra godt. Denne filmen gir jeg glatt 9 av 10. Endret 20. september 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Inland Empire (2006) Haha, dette er uten tvil den sykeste filmen jeg noensinne har sett. Har hatt vondt i hodet siden fredag da jeg så den. Vet ikke helt hva jeg synes om den. Hva skal man egentlig si om en film man ikke skjønte noe(!) av? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Nei, si det? Jeg likte lydbildet spesielt (burde nesten ha sett filmen på kino, men veit ikke om jeg orker tre timer med det der igjen) og mange av stemningene. Men å prøve å forstå noe som helst er klin umulig denne gang, Lynchern! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Sympathy For Mr. Vengeance Hadde høye forventinger til denne filmen, men jeg tror jeg hadde gledet meg på feil grunnlag. Jeg så enkelt og greit for meg 5 minutter med handling, og 2 timer med makaber hevn Den gang ei, den bruker lang tid på å forklare hva som skjer. Det var bare det at jeg hadde forventet total hjernedød underholdning. Et annet problem for meg var at japser/koreanere er klin like, og det var spesielt to personer jeg slet veldig med å skille(i første halvdel i alle fall). Følelser og hevngjerrighet ble ikke godt nok skildret, men situasjonene kunne vel funnet sted, under ekstreme forhold, noe personene opplevde. 5.5/10 Fordi jeg hadde forventet noe helt annet. Neste gang jeg ser den vet jeg hva jeg går til, da blir kanskje karakteren høyere Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 A Better Tomorrow II Kort sagt, genial. 9/10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå