Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Pans Labyrint...

Forventet meg en flott eventyrfilm, men det fikk jeg ikke. :dontgetit:

Filmen var bra og viste en haug med brutalitet og slemme rette menn...

Jeg skulle ønske at det ble mer eventyr da jeg var i humør til litt fantasi, men man kan ikke få alt...(Nå har jeg skrevet en del om mine forventniger, men jeg gidder ikke mer og avslutter nå)

 

6/10 Bra film men ikke forvent et fantastisk eventyr, det er bare få deler som handler om dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ghost Rider. Denne filmen har ikke fått dårlige kritikker uten grunn. Dustete historie og effekter. Jevnt over elendige skuespillerprestasjoner. Er man ikke veldig fascinert av karakteren eller tegneserier generelt er det best å styre unna. Karakter: 3/10

9526130[/snapback]

Ehm. Greit nok å si at filmen suger, men at effektene gjør det? Jeg ble faktisk imponert over noen av de.

Lenke til kommentar

Traileren får filmen til å virke dårligere enn den faktisk er. Fortsatt en dårlig film, men ikke så dårlig.

 

Når det kommer til effektene så mener jeg å huske at filmen ble utsatt et halvt år grunnet at de ville jobbe mer med effektene. For $110 millioner dollar så spørs det effektene virkelig var så imponerende (men Cage kostet vel endel millioner dollar).

Lenke til kommentar
Traileren får filmen til å virke dårligere enn den faktisk er. Fortsatt en dårlig film, men ikke så dårlig.

 

Når det kommer til effektene så mener jeg å huske at filmen ble utsatt et halvt år grunnet at de ville jobbe mer med effektene. For $110 millioner dollar så spørs det effektene virkelig var så imponerende (men Cage kostet vel endel millioner dollar).

9528041[/snapback]

:hmm:

Lenke til kommentar

Min forsinkede anmeldelse av 28 Weeks Later:

 

tLNDHOl0x9Q

 

Pros:

- Realistic and entertaining "simulation" of a zombie breakout

- Good entertainment film, you don't do a lot of thinking

- Well paced

 

Cons:

- Doesn't go enough into the issues it revolves around

- The ending is kind of anticlimactic

 

Verdict:

A good film if you want to just relax and watch a zombie film, but isn't really good for anything besides that.

Recommended for fans of zombie films (but you might get disappointed).

 

7,5/10

 

Og ikke kom og si at den ikke er en zombie-film, for den er en forbanna zombie-film! :D

Lenke til kommentar

NEXT

 

En spennende og vakker film. Den har action, kjærlighet, humor og litt drama. De klarer å balansere godt mellom action og kjærlighet, og filmen gir deg muligheten til å ta noen små pauser for å få med seg alt som har skjedd. Filmen var ikke så lett å forutsi, den hadde mange kreative og uventede scener. Jeg tror på skjebne, og derfor likte jeg denne filmen ekstra godt.

 

Denne filmen gir jeg glatt 9 av 10.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Sympathy For Mr. Vengeance

 

Hadde høye forventinger til denne filmen, men jeg tror jeg hadde gledet meg på feil grunnlag. Jeg så enkelt og greit for meg 5 minutter med handling, og 2 timer med makaber hevn :p

 

Den gang ei, den bruker lang tid på å forklare hva som skjer. Det var bare det at jeg hadde forventet total hjernedød underholdning. Et annet problem for meg var at japser/koreanere er klin like, og det var spesielt to personer jeg slet veldig med å skille(i første halvdel i alle fall).

 

Følelser og hevngjerrighet ble ikke godt nok skildret, men situasjonene kunne vel funnet sted, under ekstreme forhold, noe personene opplevde.

 

5.5/10

 

Fordi jeg hadde forventet noe helt annet. Neste gang jeg ser den vet jeg hva jeg går til, da blir kanskje karakteren høyere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...