Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Death Proof

 

Jeg måtte jo selvsagt se denne, men det ble ikke den fine opplevelsen jeg hadde håpet på. Den første timen i filmen var i og for seg underholdende nok, men den siste timen ble veldig kjedelig for min del. Slitsom dialog, og slitsomme damer. Bilscenene på slutten ble også uinteressante for meg.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Death Proof

 

Jeg måtte jo selvsagt se denne, men det ble ikke den fine opplevelsen jeg hadde håpet på. Den første timen i filmen var i og for seg underholdende nok, men den siste timen ble veldig kjedelig for min del. Slitsom dialog, og slitsomme damer. Bilscenene på slutten ble også uinteressante for meg.

 

:thumbdown:

9493035[/snapback]

 

Bilscenen var rå synes jeg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men når kvinnfolka banka dritten ut av Kurt Russell falt filmen stort i mine øyne. Må ha vært noe av det teiteste jeg har sett på lenge.
Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Sunshine

 

Dette må være årets dårligste film  :cool:

 

Hadde egentlig litt forventninger til denne filmen, men det var forgjeves  :thumbdown:

Dum handling i en ganske rotete film.

Trodde denne filmen skulle prøve og være realistisk, men jeg tok tydeligvis feil (De som har sett den skjønner hva jeg snakker om).

Gidder ikke bruke mer tid på dette vrælet  :mad:

 

1/10

9490754[/snapback]

Hvorfor forsøpler du tråden vår med sånne anmeldelser? Kom tilbake når du har noe vettugt å si. "Rotete film"? "Den var ikke realistisk nok"?

 

 

Jeg syns filmen var rotete og mye mindre realistisk enn det jeg hadde håpet på, så hvorfor skal jeg la være å ha med det i anmeldelsen?

Lenke til kommentar
Sunshine

 

Dette må være årets dårligste film  :cool:

 

Hadde egentlig litt forventninger til denne filmen, men det var forgjeves  :thumbdown:

Dum handling i en ganske rotete film.

Trodde denne filmen skulle prøve og være realistisk, men jeg tok tydeligvis feil (De som har sett den skjønner hva jeg snakker om).

Gidder ikke bruke mer tid på dette vrælet  :mad:

 

1/10

9490754[/snapback]

Hvorfor forsøpler du tråden vår med sånne anmeldelser? Kom tilbake når du har noe vettugt å si. "Rotete film"? "Den var ikke realistisk nok"?

 

 

GUDFAREN

 

Jeg hadde store forhåpninger, men det var ikke mange som døde. Ganske lite realistisk, altså. Altfor lang film, jeg ble trøtt og sovnet. :thumbdown:

Hundreårets dårligste film :cool: 1/10 Aldri i verden om jeg ser den ferdig :mad:

9492770[/snapback]

Snakk om å kaste sten i glasshus :!: Eller var kanskje innlegget og anmeldelsen ironisk ment?

Lenke til kommentar

Nok en gang må jeg presisere at Sunshine er en science-fiction thriller.

 

Får fnatt av folk med hovedgrad i fysikk o.l. som går inn og dissekterer filmer som inneholder noe av det de kan, og "beviser" på imdb.com forumene at de har rett.

 

Personlig så likte jeg Sunshine rimelig godt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Det virker som om man har en tendens til å putte ting man kritiserer inn i to, toppen tre kategorier: VERDENS BESTE FILM (10/10), eller VERDENS VERSTE FILM (1/10). Hvis du er nyansert, så har man kanskje en tredje, "helt grei" (5/10). Bruk karakterskalaen fullt ut, og ikke prøv å overbevise meg om at Sunshine hører til den brøkdelen filmer som er så dårlig at en kinovisning vil kategoriseres som et brudd på Genevekonvensjonene, ja så dårlig at den fortjener en plass i DVD-samlingen til LarsP.

Lenke til kommentar
På den annen side kan det jo virke som det er noe i det han sier, i og med at jeg aldri har vært vitne til en liknende masseflukt fra en kinosal noen gang (men jeg regner med at det var fordi det var en gratisvisning).

9494053[/snapback]

Oooog det var tredje gangen du har nevnt det. :D

Ærlig talt, jeg skjønner ikke hva slags kinoer du ser filmer i cun. :p

Lenke til kommentar

Okey har hatt vondt i magen og ikke følt meg bra i to dager.. En perfekt andledning til og se noen skrekk/Thriller/What Ever filmer så jeg så følgende :

 

The Crow

Alder: 15

Sjanger: Action/Thriller

Historie: En fyr å kjæresten blir drept. Fyren kommer tilbake i live sint og full av Hevn.

 

Okey, jeg trodde dette var en skrekkfilm men det betyr ikke at jeg ble skuffet, Dette var mer en action film som jeg likte ganske bra.

Når jeg så den minnet det meg om Batman noe som er posetivt, En skikkelig ond Batman. Jeg trodde også det skulle være en av disse rocke filmene altså en fyr som går rundt og dreper og spiller gitar dere vet, litt typisk 80-90tallet.

7/10 Ganske god Film, anbefales.

 

The Hills Have Eyes Unrated(200?)

Alder: 18

Sjanger: Skrekk/Splatter( sto Skrekk/Physcko på mitt svenske cover :D )

Historie: En familie får brå stopp på en ukjent vei oppi fjellene. De skjønner etter hvert at dette ikke er noen vanelig plass.

 

Hvor mange ganger har vi ikke sett noe lignende før? Folk stopper i ødemarka, noen av dem dør, og som regel kommer noen fra det i live for og ikke snakke om dårlig skuespill og en slutt som sier " Det kommer en dårlig oppfølger, gru deg"

Jeg kan ikke si at den var dårlig men ikke at den var gode heller.

5/10 Helt okei egentlig

 

28 Dager Senere

Sjanger: Thriller/Zombie

Alder 15

Historie: Noen smittsomme aper(Som jeg faktisk trodde var varulver med en gang :roll: ) smitter et virus og gjør alle til zombier men det er noen som overlever.

 

Okei DETTE tenker dere at dere har sett før men da må dere tenke om igjen.

Denne var ikke helt lik vanelig Zombie filmer, jeg syntes denne var interessant men ikke helt min type. Han fyren gikk for mye rundt omkring med dårlig kamera vinkling og lite spenning.

4/10 om noen år liker jeg den nok bedre.

 

Cry_Wolf

Alder 15

sjange Thriller/Skrekk

Historie: jeg skal ikke si noe får jeg klarer ikke og forklare det på pcen :blush:

 

Denne filmen syntes jeg var ganske bra, dette er en sånn tenke film der då får en sånn "Aha" opplevelse i slutten, slik som Saw.

Jeg trodde egentlig at jeg satt og så på Wolf-Creek til jeg så på coveret, ikke at dere skulle bry dere så mye om det men det kan være at dere også blander disse filmene.

7/10 genial men litt kjedelig innimellom til slutten(?).

 

Dawn of the Dead DC

Sjanger: Skrekk/Zombie

Alder: 18

Historie: Et virus bryter ut og alle folk blir til zombier uten om noen få.

 

Jeg gledet meg som et barn pga elsket Land of the Dead, men det var noen få elementer jeg ikke likte, men bortsett fra de punktene tror jeg at jeg likte mesteparten iallefall det jeg husker, men det var de punktene:

1. Jeg liker ikke at zombier springer og hopper, de skal gå.

2. Hvorfor tok det rundt 1 døgn for hun ene til og bli zombie og rundt 5min for en annen til og bli zombie.

3. Vaktene på kjøpesenteret var for dumme.

5/10 Grei film, men det var noe som manglet.

 

The Grudge

Alder 15

Sjanger: Grøsser

Historie: Gidder ikke og oppsumere, tipper de fleste ha sett den eller vet hva den går ut på.

 

Hvorfor syntes så mange at denne var skummel? To unger som går og dreper? Den ene en Japansk Transvitt og ei jente som kommer ut av hjørnet i taket i en form av....Hår?

Liker ikke så godt disse filmene med japanske barn/Barn som dreper.

3/10 Den katta var det skummleste :cry:

 

Da var mine 6 uleslige, uintresange og lite forklarende for ikke og nevne poengløse andmeldeser skrevet.

Takk for tipset ;) Håper at jeg gjorde det riktig da :roll:

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...