Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Var en idiot som stod på feil side på utkjørselen fra parkeringsplass. Ventet i 20 sekunder på at han skulle flytte seg, så fikk jeg en burte i ræva fordi noen ble utålmodige. Først da jeg bestemte meg for å kjøre inn til venstre for han siden bilen ikke hadde beveget seg på 20 sekunder og stod uten blinklys, så begynte han/hun å svinge ut til høyre mot meg. Det gikk sakte, så det var jo ikke en farlig situasjon, men skulle gjerne gitt føreren av den andre bilen et klask i bakhodet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sva**inger! (Må sensurere litt for å være nær politisk korrekt)

 

Eg skjøner ikkje kvifor folk trur at det å leggje til eit par stjerner i ordet for å "sensurere" det skulle vere mindre provoserande enn å skrive heile ordet. Det er ekstremt tydeleg kva for eit ord du faktisk skulle skrive so betydingen blir faktisk akkurat den same.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det samme blir *piiiip* lyd og maskering av munn på TV. (blir jo gjort der også)

Sensur kalles det - selvsensur for Misantropen. (enig i at betydning er like klar, men sånn er nå det idiotiske politisk riktig systemet lagt opp)

 

Nei det er det ikke, det er ikke noe mer politisk korrekt å bruke et sånn uttrykk bare fordi man "sensurerer" det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klager og klager. Det er vel fordi jeg bor i Oslo nå. Hadde jeg bodd i Bergen så kunne du vel erstattet alle mine poster med Bergen istedet.

 

Men jeg kommer fra utkanten til Stavanger, middels stor by. Oppkjøringen tok jeg ikke i Norge engang.

Bryne du er fra :)? Det må jo være Norges letteste by å være bilist, bare masse rundkjøringer :). I forhold til Stavanger som er et sant helvete. Syns at Stavanger er den værste storbyen å kjøre i Norge. Men er min favoritt storby av de alle :)

Lenke til kommentar

 

Klager og klager. Det er vel fordi jeg bor i Oslo nå. Hadde jeg bodd i Bergen så kunne du vel erstattet alle mine poster med Bergen istedet.

 

Men jeg kommer fra utkanten til Stavanger, middels stor by. Oppkjøringen tok jeg ikke i Norge engang.

Bryne du er fra :)? Det må jo være Norges letteste by å være bilist, bare masse rundkjøringer :). I forhold til Stavanger som er et sant helvete. Syns at Stavanger er den værste storbyen å kjøre i Norge. Men er min favoritt storby av de alle :)

 

 

Bryne nei? lol. Har ferdet oppi Stavanger også. Nokså ille, men liker det bedre enn Oslo sentrum.

Lenke til kommentar

 

Klager og klager. Det er vel fordi jeg bor i Oslo nå. Hadde jeg bodd i Bergen så kunne du vel erstattet alle mine poster med Bergen istedet.

 

Men jeg kommer fra utkanten til Stavanger, middels stor by. Oppkjøringen tok jeg ikke i Norge engang.

Bryne du er fra :)? Det må jo være Norges letteste by å være bilist, bare masse rundkjøringer :). I forhold til Stavanger som er et sant helvete. Syns at Stavanger er den værste storbyen å kjøre i Norge. Men er min favoritt storby av de alle :)

Storby?

 

Stavanger er helt ok å kjøre i. Litt dårlig skilting innimellom bare.

Lenke til kommentar

 

 

Klager og klager. Det er vel fordi jeg bor i Oslo nå. Hadde jeg bodd i Bergen så kunne du vel erstattet alle mine poster med Bergen istedet.

 

Men jeg kommer fra utkanten til Stavanger, middels stor by. Oppkjøringen tok jeg ikke i Norge engang.

Bryne du er fra :)? Det må jo være Norges letteste by å være bilist, bare masse rundkjøringer :). I forhold til Stavanger som er et sant helvete. Syns at Stavanger er den værste storbyen å kjøre i Norge. Men er min favoritt storby av de alle :)

Storby?

 

Stavanger er helt ok å kjøre i. Litt dårlig skilting innimellom bare.

 

Litt? er ganske dårlig ja. å når jeg mener storby mener jeg i norsk skala.

Syns ikke at det er ok å kjøre der. men det er bare en mening jeg har. Som sakt liker jeg Stavanger veldig godt har både venner og famillie der. Men veinette der kan ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

Latterlig nok så trenger man bare 50.000 innbyggere for å kalle seg storby i Norge, 100.000 i Tyskland. Stavanger har 130.000 innbyggere, så den oppfyller alle (de dårlige) kravene for å kalles "storby". Men la oss nå ikke spore av tråden.

 

http://nn.wikipedia.org/wiki/Storby

 

Problemet jeg har med Stavanger er gamle og uoversiktlige veier, og ikke minst brostein. Problemet med Oslo er veistandard, trikk, merkelige lyskryss, ninjaavkjøringer, mye og aggressiv trafikk, og enveiskjøringer (med dårlig skilting). Å sammenligne Stavanger og Oslo blir en sammenligning mellom to onder. Mr. Duklain har rett i at jeg kommer fra en mindre plass som er en cakewalk sammenlignet med "storbyer", men på en annen side så har jeg trolig avlagt flere timer med kjøring i Oslo enn det jeg har gjort på vestlandet i min korte erfaring.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...