Retroman 3317 Report post Posted January 28 Kjørte på landevei. 60 sone. Lå bak noen som åpenbart drev med noe annet enn å følge med (mobil, nettlesing på den store skjermen i bilen - noe sånt). Bremser i overkant mye ned på ulogiske steder (midt på rett strekning), vingler litt, ned i 40, litt opp igjen. Kommer faen ikke forbi. Til slutt ser jeg en mulighet til å dra forbi, men tror du faen ikke jævelen setter opp farta type kakespade ned i gulvet slik at vi ender opp side om side. Må avbryte forbikjøringa og legger meg bak ham igjen. Og mønsteret gjentar seg: Bremser i overkant mye ned på ulogiske steder (midt på rett strekning), vingler litt, ned i 40, litt opp igjen. Gratulerer. Du er en førsteklasses drittsekk og en stor trafikkrisiko. Håper du en dag følger så lite med at du ender opp i grøfta, mister begge beina og aldri kan kjøre bil igjen. Og så håper jeg at hunden din får kreft. 2 Quote Share this post Link to post
Dubious 8144 Report post Posted January 28 Derfor bilen har fjernlys og horn Quote Share this post Link to post
Pop 1786 Report post Posted January 28 Drittsekker som parkerer utenfor arbeidsplassen her, som skal parkere nærmest inngangsdøra selv om de plassene allerede er tatt. Da setter man selvsagt bare bilen utenfor der igjen, slik at fremkomsten blir åletrang, men hvorfor bry seg med hva andre får av problemer... Å gå 40-50m blir for drøyt, ok jeg er med! Quote Share this post Link to post
fightingosprey 28 Report post Posted January 31 On 1/28/2021 at 9:15 AM, Retroman said: Kjørte på landevei. 60 sone. Lå bak noen som åpenbart drev med noe annet enn å følge med (mobil, nettlesing på den store skjermen i bilen - noe sånt). Bremser i overkant mye ned på ulogiske steder (midt på rett strekning), vingler litt, ned i 40, litt opp igjen. Kommer faen ikke forbi. Til slutt ser jeg en mulighet til å dra forbi, men tror du faen ikke jævelen setter opp farta type kakespade ned i gulvet slik at vi ender opp side om side. Må avbryte forbikjøringa og legger meg bak ham igjen. Og mønsteret gjentar seg: Bremser i overkant mye ned på ulogiske steder (midt på rett strekning), vingler litt, ned i 40, litt opp igjen. Gratulerer. Du er en førsteklasses drittsekk og en stor trafikkrisiko. Håper du en dag følger så lite med at du ender opp i grøfta, mister begge beina og aldri kan kjøre bil igjen. Og så håper jeg at hunden din får kreft. Det er sånne du ringer til politiet om. Mistanke om ruskjøring blir prioritert om de har en patrulje i nærheten. Quote Share this post Link to post
steinrawr 675 Report post Posted February 1 BLÆh. Jeg bare skjønner ikke hvordan så ekstremt mange klarer å kjøre med tåkelys til alle døgnets tider. Og hvis de får et lite lyshornblink, så blinker de VILT tilbake 😅 2 Quote Share this post Link to post
Dubious 8144 Report post Posted February 1 Fordi de ALDRI får bot for det Politiet er mer opptatt med å ta noen som kjører 10 over i 70+ soner, selv om dette er mye farligere i mørket Quote Share this post Link to post
Dubious 8144 Report post Posted February 3 https://www.nrk.no/mr/held-parkeringsplassar-i-alesund-reservert-med-stolar-og-krakkar-1.15355630 Trenger ikke måke parkeringsplassen om du kjøper bil med 4hjulstrekk og høy bakkeklaring Har kommet så mye snø i det siste at jeg koblet inn 4x4 for å parkere uten å spøle Kom meg lett ut med kun bakhjulsdrift, men spølte når jeg skulle inn igjen når det var mindre snø, var ikke noe problem å komme seg inn med kun bakjuls. Jeg har umerket privat/fast parkering som kan være tatt av kunder om sommeren Quote Share this post Link to post
E.C. 2102 Report post Posted February 3 Når du blinker på noen fordi de kjører med parklys og de ser på deg som om du er en idiot i det du passerer. 3 Quote Share this post Link to post
MultiGamerClub 437 Report post Posted Tuesday at 10:09 AM Dubious skrev (På 1.2.2021 den 16.27): Fordi de ALDRI får bot for det Politiet er mer opptatt med å ta noen som kjører 10 over i 70+ soner, selv om dette er mye farligere i mørket Hvor i området? Føler de fleste rundt telemark kjører 10-15 over nesten overalt. E.C. skrev (På 3.2.2021 den 19.44): Når du blinker på noen fordi de kjører med parklys og de ser på deg som om du er en idiot i det du passerer. Har selv glemt å flytte parklyset etter en natt med å henge ute. Er glad noen varsler oss 👍 2 Quote Share this post Link to post