Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Parkeringshus i Oslo er til å grine av, og brukerne er ofte heller ikke til å skryte av. Er du så redd for bilen din at du må parkere som en idiot, så får du la bilen stå hjemme, eller skaffe deg privat parkering.

Slikt som dette er rett og slett helt tragisk, og ettersom jeg bruker firmabil parkerer jeg ved siden av på pur faen :)

 

Hvor mye plass bilen hadde på siden:

 

7TT9jw6 - Imgur.jpg

 

Hvordan han parkerer:

 

85wauFj - Imgur.jpg

 

Denne var også fin

HhmOoDK - Imgur.jpg

 

Når det er sagt så er de jo på streken, og krysser ikke over på neste plass, men er jo åpenbart at de gjør dette med vilje.

Skjønner ikke poenget med å stå slik med vilje - jeg tar helst stolpeplasser og kliner meg helt opp i stolpen nettopp for å unngå naboskader. Er man helt inntil stolpen er det normalt litt ekstra god plass på utsiden.

 

..og til han som sa man ser nøkkelripere på dashcam, det gjør men jo ikke om de står ved siden av bilen og f.eks riper bakdøra.

Lenke til kommentar

Det er faen ikke rart det er kø i bergen hele tiden.

 

Folk er jo LANGT i fra smidig i trafikken. Klarer ikke å kjøre inn i rundkjøringene når det er klart, skal helst vente og se at det ikke kommer noen firehundre kilometer vekke.

 

Når det blir grønt lys skal man helst stå der litt og se på naturen.

 

Kjøre i 40 i 60-sona er flott og fantastisk.

 

Blir sykt lei.

Lenke til kommentar

Morsomt med dobbeltmoral. Synes mange gjerne advarer mot å leke politi så lenge man kjører på veien, men så fort man er på en parkeringsplass, så er det liksom greit å parkere helt inntil folk bare fordi de kanskje bare har hatt litt dårlig tid og bommet litt på parkeringsplassen... :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tyskere i 90 i 110-sona på E6. Altså, det er jo bare å kjøre forbi, men hva faen? Trodde tyskerne kunne dette med motorvei.

 

Du har nok truffet på noen av de som aldri kjører på Autobahn (- bl.a. for å unngå massekollisjoner i høy fart -), men som holder seg på riksveinettet. (Utenfor Norge kan man jo faktisk ofte velge.)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over de som “i beste mening” holder 50-100 meter avstand til bilen foran i kø.

Noen av dem er bare late og gidder ikke gire – det er greit, latskap kan jeg respektere.

De andre, som tror de gjør verden en tjeneste ved å jevne ut farten, de skulle jeg gerne hatt en alvorsprat med i en mørk bakgate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...