Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner meg ikke på folk som skal stå ved siden av hverandre

Alltid fullt foran inngangen og alltid tomt på de som ligger litt lengre borte

 

Sists jeg parkerte i parkeringshus var i Pirbadet og første delen av parkeringshuset (den rett fram) var såogsi full, mens til venstre så stod det knapt biler

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på folk som skal stå ved siden av hverandre

Alltid fullt foran inngangen og alltid tomt på de som ligger litt lengre borte

 

Sists jeg parkerte i parkeringshus var i Pirbadet og første delen av parkeringshuset (den rett fram) var såogsi full, mens til venstre så stod det knapt biler

Du kan prøve det i Oslo på en mandag klokken 10 og se hvor lenge du må lete. Mange parkeringshus er gjerne stapp fulle, selv de aller dyreste. Bankplassen for eksempel.

Bildene jeg tok var fra Lysaker, men var en del ledig der, men alene står du i hvert fall ikke.

Lenke til kommentar

På plasser jeg vet det er fullt og jeg må dit, så tar jeg bussen, eller parkerer langre unna

Har parkert 1km unna der jeg skulle

Kjører f.eks aldri til sentrum i Trondheim

 

Greit nok, ønsker man ikke trange parkeringshus, så tar du ihvertfall konsekvensen av det, istedet for å gjøre livet surt for andre. Det står respekt av det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Parkeringshus. Jeg parkerer på et parkeringshus hver dag, og minst en gang i uken sniker en eller annen seg foran meg for å komme først til bommen. Ofte i stor fart, fordi dem kommer fra høyre. Parkeringshuset har Sesam-sesam-løsning (leser bilskilt og bommen åpnes automatisk), som alle brukere sparer tid på. Det finnes også automater man kan betale forparkering på forhånd. Disse som har det veldig travelt har alltid, uten unntak, ikke Sesam-sesam eller betalt på forhånd. Ca. halvparten har ikke engang bankkortet tilgjengelig når dem kjører fram til bommen. Det burde vært en egen utkjøring for oss med Sesam-sesam..

Lenke til kommentar

Bra parkert av den blå bilen i øverste bilde, MCen har gjort en tabbe dog, han bruke parkert klin oppe i døra til bilen.

 

AtW

Jeg kjører den blå bilen og MC-en. MC-en står med goood klaring til døra på bmw-en, og kan praktisk talt ikke stå nærmere stolpen. :)

 

EDIT: Leste feil... Jeg parkerer bevisst MC-en i trygg avstand fra slike, spesielt i et privat parkeringshus.. BMW-en tar jo ikke opp noen betalende plass, så hadde jeg sperret for ham, som kan stå hvor som helst gratis, så ville nok ikke Europark tatt min side av saken om han velta den for å komme seg inn bilen. Hadde jeg hatt bilen, hadde jeg klint meg inntil slik som bildet over. ;)

Endret av steinrawr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bra parkert av den blå bilen i øverste bilde, MCen har gjort en tabbe dog, han bruke parkert klin oppe i døra til bilen.

 

AtW

Jeg kjører den blå bilen og MC-en. MC-en står med goood klaring til døra på bmw-en, og kan praktisk talt ikke stå nærmere stolpen. :)

 

 

Det er der du gjør feil, bedre å gjøre livet surt for fyren og parkere oppe i døra :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...