ATWindsor Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Fotgjengere er desverre fredet i fotgjengerfeltet. Påkjørsel av en myk trafikant i det feltet er automatisk (mer eller mindre) inndragelse av førerkort. Hvorfor dessverre? AtW 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Ellers kunne vi kjørt de ned? Neida. Mener mer at siden de er fredet, er det mange som bare går rett ut i veien uten å se seg for. Joda, bilister har vikeplikt, men det er fort gjort og hvis begge er uoppmerksomme, havner man fort på sykehus. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Ellers kunne vi kjørt de ned? Neida. Mener mer at siden de er fredet, er det mange som bare går rett ut i veien uten å se seg for. Joda, bilister har vikeplikt, men det er fort gjort og hvis begge er uoppmerksomme, havner man fort på sykehus. De er ikke "fredet" fordi den som bryter vikeplikten får skylda, jeg tror du sterkt overvurderer hvor mange som tenker "jeg går ut i fotgjengerfeltet uten å se meg for, for om det blir en rettsak om skyldsspørsmålet etter jeg blir påkjørt, så får den andre parten skylda" AtW Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg irriterer meg mer over de som går rett over veien utenom fotgjengerfelt uten å se seg for. Og de som ser seg for, men allikevel går ut i veien rett bak den ryggende lastebilen min. 1 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Derimot så er det veldig frustrerende når de ikke bytter over til nærlys i tunneler. Ikke fordi jeg bryr meg noe særlig, men kun fordi det viser at man er for lat til å følge loven. Jeg tror faktisk det stort sett dreier seg om kunnskap. Kunnskap er makt! Uvitenhet er samfunnets pestbyll. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Dumme folk som ikke kan parkere. Og i tillegg kjører de VW Touran, dustebilen, og her PP-skilter. Fy faen! Endret 6. oktober 2015 av Misantropen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Bilen ser da ut til å være innenfor oppmerkingen, så jeg skjønner ikke hva du klager over... 5 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Hadde hun parkert mer midt i feltet, hadde det blitt lettere å parkere for de rundt henne også. Endret 7. oktober 2015 av johanf Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Bilen ser da ut til å være innenfor oppmerkingen, så jeg skjønner ikke hva du klager over... .. merkene i siden på bilen min? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) I kveld er jeg sikker på at jeg blinket på minst 20 forskjellige biler som enten kjørte med kombinert tåkelys/nærlys eller manglet ett av to lys. Du blir fort sliten i venstrehånda om du skal fortsette med de vennlige påminnelsene dine. http://www.banggood.com/Mini-12V-Car-Scrolling-Display-Sign-Light-Remote-Control-Moving-Stop-Message-Red-p-995633.html Vurderer sterkt å putte et slikt i frontruta selv, med quick-access til beskjeden "høyre venstre felt er til forbikjøring". Strengt nødvendig å ha her i byen, hvor husmødre med søppelhenger ligger kilometervis i 68km/t i venstre felt. Endret 7. oktober 2015 av toth Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Vurderer sterkt å putte et slikt i frontruta selv, med quick-access til beskjeden "høyre felt er til forbikjøring". Strengt nødvendig å ha her i byen, hvor husmødre med søppelhenger ligger kilometervis i 68km/t i høyre felt. Jeg synes det er helt greit at de holder seg til høyre. 3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Vurderer sterkt å putte et slikt i frontruta selv, med quick-access til beskjeden "høyre felt er til forbikjøring". Strengt nødvendig å ha her i byen, hvor husmødre med søppelhenger ligger kilometervis i 68km/t i høyre felt. Jeg synes det er helt greit at de holder seg til høyre. Jeg hadde tankene "venstre er til forbikjøring" og "høyre felt er til lunkekjøring" i hodet samtidig. Endret 7. oktober 2015 av toth Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Tok en Snylter på ei dame i dag som hadde glemt å skru på lysene nå på kvelden. Hun stod i en utkjørsel og viket for meg, så jeg rullet helt opp til henne og spriket med fingrene mens jeg pekte på fronten til bilen. Hun tok heldigvis hintet raskt nok til at jeg ikke ble en hindring. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) - Endret 8. oktober 2015 av Bond007 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Veiarbeid i nærområdet. Det ene krysset der asfalten er såpass slitt at den blir forbigått av brostein når det gjelder kjørekomfort ser ut til å bli oversett, men en fartsdump 150m unna har dem fått opp i løpet av dagen idag. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 Forskjellige budsjett. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2015 I dag så jeg en kvinne som kjørte rundt med noe lignende: Jaja. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Hun vet tydeligvis ikke at det ikke er lov. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 Er det ikke lov å høre på musikk i bilen? AtW 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2015 http://www.nrk.no/vestfold/kjorer-med-headset-1.11616501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå