Gå til innhold

Trafikalsk klagemur


Opus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers kunne vi kjørt de ned?

 

Neida. Mener mer at siden de er fredet, er det mange som bare går rett ut i veien uten å se seg for. Joda, bilister har vikeplikt, men det er fort gjort og hvis begge er uoppmerksomme, havner man fort på sykehus.

 

De er ikke "fredet" fordi den som bryter vikeplikten får skylda, jeg tror du sterkt overvurderer hvor mange som tenker "jeg går ut i fotgjengerfeltet uten å se meg for, for om det blir en rettsak om skyldsspørsmålet etter jeg blir påkjørt, så får den andre parten skylda"

 

AtW

Lenke til kommentar

I kveld er jeg sikker på at jeg blinket på minst 20 forskjellige biler som enten kjørte med kombinert tåkelys/nærlys eller manglet ett av to lys. 

 

 

Du blir fort sliten i venstrehånda om du skal fortsette med de vennlige påminnelsene dine.

http://www.banggood.com/Mini-12V-Car-Scrolling-Display-Sign-Light-Remote-Control-Moving-Stop-Message-Red-p-995633.html

 

Vurderer sterkt å putte et slikt i frontruta selv, med quick-access til beskjeden "høyre venstre felt er til forbikjøring". Strengt nødvendig å ha her i byen, hvor husmødre med søppelhenger ligger kilometervis i 68km/t i venstre felt.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å putte et slikt i frontruta selv, med quick-access til beskjeden "høyre felt er til forbikjøring". Strengt nødvendig å ha her i byen, hvor husmødre med søppelhenger ligger kilometervis i 68km/t i høyre felt.

Jeg synes det er helt greit at de holder seg til høyre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Vurderer sterkt å putte et slikt i frontruta selv, med quick-access til beskjeden "høyre felt er til forbikjøring". Strengt nødvendig å ha her i byen, hvor husmødre med søppelhenger ligger kilometervis i 68km/t i høyre felt.

Jeg synes det er helt greit at de holder seg til høyre.

 

:sleep2:

 

Jeg hadde tankene "venstre er til forbikjøring" og "høyre felt er til lunkekjøring" i hodet samtidig.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...