Gå til innhold

Har vi fått brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (oivind_dahle @ 30/01/2004 : 14:54)
Kan jeg komme med et ønske om at forumstyret uttaler seg om hvilke kriterier de tre personene er valgt ut fra?

Jeg bare lurer hva som skal til for at man skal bli moderator her på forumet. Hvilket kriterier dere legger til grunn?

Tja jeg vil tippe følgende har endel å si:

1. Du må ha maaange innlegg.

2. Mesteparten av innleggende dine bør ligge under "Offtopic" kategorien og aller helst under "Søppel"

 

:lol:

 

Noen flere?

Lenke til kommentar

Vice.

 

Tror ikke jeg får det svaret. Jeg er bare spendt da jeg misstenker at denne avgjørelsen er gått over hodene til de fleste av moderatorene og forumstyret.

 

Sist gang de valgte ut en moderator ( blacktower) annonserte de det i forveien. Noe som ikke er gjort i den saken her. De har også enda ikke sagt noe om den, noe jeg finner bemerkelsesverdig.

Lenke til kommentar

QUOTE (oivind_dahle @ 30/01/2004 : 14:54)
Kan jeg komme med et ønske om at forumstyret uttaler seg om hvilke kriterier de tre personene er valgt ut fra?

Jeg bare lurer hva som skal til for at man skal bli moderator her på forumet. Hvilket kriterier dere legger til grunn?

Ærlig spm som krever ærlig svar, har du lyst til å bli moderator ?

Lenke til kommentar

Nei. som jeg har skrevet tidligere har jeg intet ønske om å bli

moderator. Dessuten anser jeg meg ikke selv som faglig dyktig nok.

 

Men jeg kunne tenke meg å se EN.D.R.E, Simen1 , Anders_leipstad, Jokki, Kowaslki og andre som moderatorer. (ta hensyn til at jeg kanskje skriver navnene feil).

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar

QUOTE (oivind_dahle @ 30/01/2004 : 15:21)
Vice.

Tror ikke jeg får det svaret. Jeg er bare spendt da jeg misstenker at denne avgjørelsen er gått over hodene til de fleste av moderatorene og forumstyret.

Sist gang de valgte ut en moderator ( blacktower) annonserte de det i forveien. Noe som ikke er gjort i den saken her. De har også enda ikke sagt noe om den, noe jeg finner bemerkelsesverdig.

Tror du tar feil her ja, forumstyret er nok med her.

Lenke til kommentar

QUOTE (oivind_dahle @ 30/01/2004 : 16:48)
Nei. som jeg har skrevet tidligere har jeg intet ønske om å bli
moderator. Dessuten anser jeg meg ikke selv som faglig dyktig nok.

Men jeg kunne tenke meg å se EN.D.R.E, Simen1 , Anders_leipstad, Jokki, Kowaslki og andre som moderatorer. (ta hensyn til at jeg kanskje skriver navnene feil).

And may I add: Snekker'n :thumbs:

(Selv om vi stort sett er uenig i alt annet enn at han er meget dyktig på sitt felt ;) )

 

Edit: Leif Von Trykkelfeil

Endret av TheMatrix
Lenke til kommentar

QUOTE (oivind_dahle @ 30/01/2004 : 15:48)
Nei. som jeg har skrevet tidligere har jeg intet ønske om å bli
moderator. Dessuten anser jeg meg ikke selv som faglig dyktig nok.

Men jeg kunne tenke meg å se EN.D.R.E, Simen1 , Anders_leipstad, Jokki, Kowaslki og andre som moderatorer. (ta hensyn til at jeg kanskje skriver navnene feil).

Nå har det vært en del diskusjoner rundt om faglig dyktighet osv.

men slik som jeg ser på det så bør vi også ha noen som kun modererer

her i huset og bruker mindre tid til å "krangle" veilede eller

gi faglig utbytte osv.

Edit: ........

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Jeg vet at hele forumstyret har hvert med på denne bestemmelsen om hvem som skulle bli medlem-mod. Grunnlaget tror jeg er at vi har hvert på forumet her lenge, og kjenner det ganske godt, vi er også aktive brukere (ikke at dere andre ikke er aktive da og ikke kjenner forumet godt nok). Det er noen av grunnene tror jeg. Og at vi er serriøse brukere.

 

Vi ble ikke moderatorer over natta. Det ble vurdert av styret her på forumet i flere dager.

Lenke til kommentar

Et spørsmål til moderatorene:

 

Hvorfor utnytter dere ikke funksjonene i Invision powerboard? Så vidt jeg kan se, stenger dere alt manuelt, og skriver manuelle meldinger.

 

Dere er vel klar over at i invisionboard kan dere stenge et eller flere emner, skrive hvorfor (pga topic eller pga feilpost f.eks), og flytte den til en "søppelkategori", ved hjelp av et klikk?

 

Ser bare ut som om dere ikke bruker funksjonene siden alle moderatorene har forskjellige svar når de stenger emnene.

Lenke til kommentar

åh herregud, det er noe av det morsomste jeg har lest på forumet DrDoogie. *tørke tårer*

 

Uansett forumstyret er på ingen måte "overkjørt" i denne saken. De har vurdert dette internt før de gav noen brukere moderatorstatus. Egentlig kan jeg ikke si at jeg ser problemet med det heller. Jeg har ikke lyst å henge ut brukere, men det finnes "skribenter" i nettverket (som også er moderatorer) som ikke besitter større kunnskaper enn de vi har fått nå(ikke noe negativt om de vi har fått nå). Disse brukerne har jo også bare status "bruker-mod" så jeg kan ikke se hvordan disse skal ha større innflytelse i debatter enn før.

 

At forumstyret ikke har svart her skyldes nok at det kanskje er litt "tungrodd" siden alle i forumstyret skal ha tid til å si sin mening. De bruker lang tid på å diskutere saken før de eventuelt kommer med en uttalelse.

Lenke til kommentar

QUOTE (DrDoogie @ 30/01/2004 : 18:44)
QUOTE (oivind_dahle @ 30/01/2004 : 17:35)
Jeg gir forumstyret til søndag jeg, har de ikke svart da vet jeg hva jeg gjør...

... strapper på deg en bunch med C4, reiser til Oslo og springer inn på serverrommet deres mens du skriker "ALLAH ER STOR!"? ;)

eller "HWstyret er S A T A N!, drep de vantro" :scared:

 

Edit: Barnslig autosensur :thumbdown:

Endret av TheMatrix
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...